سحر زکریا 42ساله درباره علت ازدواج نکردن و جراحی زیبایی اش گفت!
سحر زکریا مهمان برنامه دورهمی بود و در گفتگو با مهران مدیری درباره علت ازدواج نکردن و جراحی زیبایی صحبت کرد.

سحر زکریا در دورهمی

سحر زکریا با حضور در برنامه «دورهمی»، از اجحافی که در حق او و دیگر بازیگران باسابقه می‌شود، گلایه کرد.
برنامه «دورهمی» که از شبکه نسیم پخش می‌شود، شامگاه جمعه 26 شهریور، میزبان سحر زکریا، بازیگر تلویزیون و سینما بود.

این بازیگر که سابقه همکاری با مهران مدیری در چند مجموعه کمدی از جمله «پاورچین»، «قهوه تلخ» و «در حاشیه» را دارد، در ابتدای این گفت‌و‌گو، کیک بوکسینگ را ورزش مورد علاقه‌اش دانست؛ چرا که به قول او باعث می‌‌شود آدم همه خشم خود را روی کیسه بوکس خالی کند.

در ادامه، زکریا درباره سن و سال خود و دلایل ازدواج نکردنش گفت: «42 ساله‌ام و ازدواج نکرده‌ام. اگر یک شریک خوب در زندگی پیدا شود، حتما ازدواج می‌کنم. شریکی که در کنار او احساس آرامش کنم که متاسفانه هنوز پیدا نشده است.»

این بازیگر در واکنش به سوال مهران مدیری در باره جراحی زیبایی پاسخ داد: «خود من بینی‌ام را عمل کردم. به نظرم در حد متعادل جراحی زیبایی قشنگ است. زمانی که من وارد عرصه بازیگری شدم، به خاطر عمل بینی خیلی از نقش‌های تاریخی را از دست دادم اما این روزها، عمل بینی بین جراحی‌های زیبایی دیگر گم شده است.»

او ادامه داد: «شرایط حال حاضر در عرصه بازیگری نه تنها برای من بلکه برای دوستان قدیمی که می‌شناسم خوشایند نیست؛ چرا که ما سال‌ها در تلویزیون کار کردیم. در حق ما اجحاف می‌شود که تا حدی این مسئله به هزینه‌های تولید بر می‌گردد؛ به این ترتیب که تهیه‌کننده با من با سابقه 20 ساله قرارداد نمی‌بندد و با کسی کار می کند که اولین کارش است و با بودجه کم کار بسته می‌شود اما این به چه قیمتی.»

سحر زکریا افزود: «عرصه فیلم و سریال باند‌بازی زیاد دارد و برای همین در یک مصاحبه گفتم شاید بروم راننده تاکسی شوم. این مشکل تقصیر همه است. ما باید پشت هم باشیم و نه مقابل هم. مدیران شبکه‌های سیما دقت کنند که ما قبلا سریال‌های خوبی مثل «سربداران» داشتیم و همیشه عشق و عاشقی مشکل مردم نیست.»

این بازیگر درباره نقش‌آفرینی خود در آثار طنز گفت: «واقعیت این است که من بازیگر طنز نیستم. حتی در سریال «پاورچین» هم از ابتدا گفتم که نمی‌توانم طنز بازی کنم. شاید باورتان نشود اما من نه می‌توانم جوک تعریف کنم و نه به لطیفه کسی بخندم.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir