داریوش مهرجویی با کدام خواننده میخواهد روی محسن چاوشی را کم کند؟!
اختلاف داریوش مهرجویی و محسن چاوشی سرانجام به عدم همکاری این دو هنرمند منجر شد. اما حالا چه کسی خواننده سنتوری خواهد شد.

خواننده سنتوری 2 کدام خواننده خواهد بود؟

 «مهرجویی می‌خواهد کدام خواننده را جانشین محسن چاوشی کند؟» سوالی که این روزها بسیاری از رسانه‌ها در تلاش‌اند به پاسخ آن برسند. پیش از این در گزارش‌ها آمده بود که حامد بهداد و امین حیایی نقش دو خواننده فیلم را ایفا می‌کنند و از صدای خودشان در این فیلم استفاده خواهد شد که این موضوع نیز تأیید نشد تا اسامی منتشر شده از خواننده‌های این فیلم لیستی ناشناس و عجیب باشد.

«حمید فریزند» و «یاسر بی‌نام» دو خواننده‌ای‌ بودند که در ماه‌های گذشته برای این فیلم مورد توجه کارگردان «سنتوری» قرار گرفتند و در این بین، نام «فریمن» نیز به میان آمده که این لیست هرگز مورد تأیید یا تکذیب تیم سازنده قرار نگرفت. در چند روز گذشته برخی چهره‌های حوزه موسیقی از تماس‌هایی از سوی دستیاران مهرجویی برای ایفای نقش، ترانه‌سرایی و خوانندگی در «سنتوری مرد پائیزی» خبر داده‌اند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که گروه پالت، حامد همایون، سامان جلیلی، امیرعباس گلاب و... از جمله گزینه‌های حضور در سنتوری ۲ هستند و در این بین مذاکره با چند ترانه‌سرای سرشناس نیز برای سرودن اشعار این فیلم آغاز شده است.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : musicema.com