روزی که عباس کیارستمی پزشک معالجش را از خانه بیرون کرد!
بهمن فرمان‌آرا از دوستان نزدیک عباس کیارستمی ماجرایی از عذرخواهی پزشک معالج کیارستمی را بیان کرد.

خاطره بهمن فرمان‌آرا از پزشک معالج عباس کیارستمی!

بهمن فرمان‌آرا کارگردان شناخته شده سینمای ایران و از دوستان نزدیک عباس کیارستمی می‌گوید دکتر احمد میر روزی را به یاد بیاورد که برای معذرت‌خواهی و بوسیدن دست عباس به خانه‌اش رفته بود.

بهمن فرمان‌آرا، کارگردان شناخته‌شده سینمای ایران به روزی اشاره کرد که احمد میر به خانه عباس کیارستمی رفته بود تا معذرت‌خواهی کند و دستش را ببوسد: «دکتر احمد میر روزی را به یاد بیاورد که برای بوسیدن دست عباس و معذرت‌خواهی به خانه او رفته بود اما عباس بیرونش کرد. او حالا می‌گوید: من بی‌گناه هستم؛ پس چرا برای معذرت‌خواهی رفته بودی خانه عباس و گفتی خطا کردم؟»

فرمان‌آرا در ادامه می‌گوید: «این اتفاق در مملکتی می‌افتد که اگر جیب کسی را بزنید، ۳ ماه نگه‌تان می‌دارند! حالا چه چیزی دارید برای از بین بردن یکی از بزرگ‌ترین آدم‌های فرهنگ کشورمان؟»

فرمان‌آرا در ادامه به اتفاق تلخ دیگری هم اشاره می‌کند: «آقای میر قصد داشت برای تعطیلات عید به ویتنام بروند؛ با اینکه می‌دانستند حال عباس چقدر بد است اما باز هم توجهی نکردند و بدون در نظر گرفتن وخامت حال او راهی ویتنام شدند.»

فرمان‌آرا با بغض فروخرده‌ای صحبت‌هایش را با اشاره به حرف برخی پزشکان که ادعا کرده‌اند: «دلیل مرگ عباس کیارستمی ضربه مغزی در بیمارستان پاریس بوده؛ می گوید: «کسی که ضربه مغزی شده است دکتر میر است.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : jamejamonline.ir