از میترا حجار چه خبر؟
بازیگر فیلم سینمایی «این زن حقش را می‌خواهد» به تازه‌ترین اثر سینمایی حمید زرگرنژاد پیوست.

حضور میترا حجار در فیلم حلقه در خاک

میترا حجار در فیلم سینمایی «حلقه در خاک» به کارگردانی حمیدزرگرنژاد در کنار داریوش ارجمند و امیر آقایی به ایفای نقش خواهد پرداخت.
داستان «حلقه درخاک» در ژانر دفاع‌مقدسی نگاشته شده است و چهار پرسوناژ اصلی، فیلمنامه را به سمت جلو هدایت می‌کنند که فیلمبرداری این اثر از اواسط ماه جاری در اهواز آغاز خواهد شد.

قصه «حلقه در خاک» براساس واقعیت و مبتنی بر فیلم مستندی که باهمین نام که پیش‌تر خودم ساخته بودم، تولید می‌شود. داستان در یک روستای مرزی عراق می‌گذرد. در این روستا رسم بر این است زیباترین دختر روستا به قید قرعه انتخاب ‌شود که این روش انتخاب، خود از قواعد سنتی خاصی برخوردار است. این دختر برای بقا و رزق و روزی هور، باید عروس هور شود. قهرمان ایرانی ما که در روستای مرزی ایران زندگی می‌کند، در روزهای آغازین جنگ تحمیلی برای ازدواج با وی اقدام به دزدیدن این عروس می‌کند.

بر پایه این خبر گفتنی است که دیگر عوامل اصلی این اثر عبارتند از کارگردان و نویسنده: حمید زرگرنژاد، تهیه‌کنندگان: علیرضا جلالی و حمید آخوندی، مدیر تولید و برنامه‌ریز: محمد عفراوی، مدیرفیلمبرداری: مرتضی غفاری، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح صحنه: بهزاد آدینه و...

لازم ذکر است که حمید زرگرنژاد حدود سه‌سال قبل مستندی را با نام «حلقه در خاک» ساخته بود و این‌بار با روایت داستانی به آن حادثه خواهد پرداخت.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع :  روزنامه صبا