صحبت های جنجالی منیژه حکمت در برنامه آزاده نامداری: از گلشیفته فراهانی تا...
 منیژه حکمت مهمان برنامه آبان با اجرای آزاده نامداری بود و صحبت های صریحی را در این برنامه بیان کرد.

صحبت های منیژه حکمت در برنامه آبان

 منیژه حکمت تهیه کننده و کارگردان زن سینمای ایران در برنامه اینترنتی “آبان” به صحبت درباره برخی موارد مناقشه برانگیز پرداخت.

منیژه حکمت درباره گلشیفته فراهانی گفت: گلشیفته را ما از دست دادیم و به خاطر این مسئولیم و باید محاکمه شویم. گلشیفته یک دختر باهوش، مسئول و فعال در قبال کشورش بود و باید بهش لوح تقدیر می دادیم تا اینکه کاری کنیم که مهاجرت کند.

این تهیه کننده و کارگردان درباره دخترش پگاه آهنگرانی بیان داشت: خوشحالم دختری را بزرگ کردم که می داند دارد چه می کند. ما بچه هایمان را باری به هر جهت و با پولها و رانتهای دولتی بزرگ نکردیم که امکانات ویژه بریزیم زیر دست و پایشان و از خروجی شان خبر نداشته باشیم.

حکمت در پاسخ به این پرسش که آیا ده نمکی در گرفتن پگاه در ماجراهای انتخاباتی نقش داشت گفت: اجازه دهید وارد این بحث نشوم!


کارگردان «زندان زنان» در این گفت‌وگو مطالب تندی درباره سیاست، هنر و اجتماع بیان کرد که بخشی از آنها از این قرار است:

«روحانی باید پای شعارهایی که قبل از انتخابات داده بایستد، گلشیفته را ما از دست دادیم، بدترین دوره کاری من در دولت آقای روحانی بوده، بین بد و بدتر انتخاب کردیم، نمی‌خواهم درباره نقش ده‌نمکی در رفتن پگاه به زندان صحبت کنم، هیچ وقت به احمدی‌نژاد رای ندادم و نخواهم داد، ما گول نمی‌خوریم، فقط خوشحالم دختر بزرگ کردم که می‌داند دارد چه می‌کند، ما بچه‌هایمان را با پول و رانت‌های دولتی بزرگ نکردیم که امکانات ویژه‌ای را زیر پایشان بریزیم و معلوم نشود خروجی‌اش چه می‌شود، پگاه همچنان در تلویزیون ممنوع‌التصویر است.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir/khabaronline.ir