فیلم نهنگ عنبر سلکشن رویا از جشنواره فجر جا می ماند
مشاور ‌رسانه‌ای فیلم سینمایی نهنگ عنبر سلکشن رویا خبر از احتمال عدم حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر داد.

آخرین خبر از فیلم نهنگ عنبر سلکشن رویا

روابط عمومی فیلم سینمایی «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» از عدم حضور این اثر در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر سخن به میان آورد.

آیدا مصباحی؛ روزنامه‌نگار و مشاور ‌رسانه‌ای فیلم سینمایی «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» با تکذیب خبر انتشار یافته از ثبت نام این فیلم در فهرست متقاضیان جشنواره فیلم فجر امسال بیان کرد: در حال حاضر فیلم در مراحل ویژوال قرار دارد.

«نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» که ادامه اثر قبلی «نهنگ عنبر» سامان مقدم است با ازدواج رویا و ارژنگ صنوبر آغاز می‌شود. در مسیر زندگی مشترک ماجراهایی برای آن‌ها به وقوع می‌پیوندد.

فیلمنامه «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» برخلاف قسمت قبلی فیلم توسط سامان مقدم نوشته شده است و مانی باغبانی در نگارش فیلمنامه دخالتی ندارد. براساس پیگیری‌ها، طعنه‌های سیاسی فیلم کم‌رنگ است و بیشتر قصه‌ای اجتماعی با موقعیت کمدی دنبال می‌شود.

در این اثر سامان مقدم تلاش کرده ماجراهای فرعی جذابی برای پیشبرد قصه تدارک ببیند. طبق اعلام کارگردان ترکیب بازیگران همان تیم قبلی خواهد بود. یک شخصیت جدید به قصه اضافه می‌شود که قرار است از میان چهره‌های شناخته‌شده انتخاب شود.

قسمت اول «نهنگ عنبر» سال گذشته به نمایش درآمد که مقام دوم جدول فروش را به خود اختصاص داد. «نهنگ عنبر» در نیمه دوم فیلم دچار ضعف‌هایی است که موقعیت کمیک مناسبی را برای مخاطب خلق نمی‌کند و از ریتم می‌افتد. باید دید سامان مقدم در نسخه دوم از این اثر چه تمهیدی برای یکدست و روان بودن فیلم و خلق موقعیت‌های مناسب کمدی تدارک دیده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روزنامه صبا