آزاده صمدی: به فحش هایی که در فضای مجازی می دهند می خندم!
آزاده صمدی بازیگر 36 ساله کشورمان شب گذشته مهمان دورهمی بود و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت.

آزاده صمدی در دورهمی

آزاده صمدی شب گذشته مهمان برنامه دورهمی بود.

آزاده صمدی پس از دعوت مهران مدیری برروی صحنه آمد و پس از احوال پرسی به یکباره گفت که 36 ساله است! این صحبت آزاده صمدی با خنده حاضرین و مدیری همراه شد و مدیری گفت که فکر نمی کردم برنامه دورهمی را دیده باشید.

آزاده صمدی درپاسخ به سوال جدی و بد اخلاق بودن خود در زمان کار گفت که خیلی خوش اخلاق و خوش خنده است مگر اینکه اذیتش کنند یا احترامش را حفظ نکنند.
صمدی همچنین درباره حضور در فضای مجازی صحبت کرد و اینکه سعی می کند در فضای مجازی به معرفی تئاتر پرداخته و برای تئاتر تبلیغ کند.
آزاده صمدی در ادامه گفت که متاسفانه فرهنگ استفاده از فضای مجازی در بین مردم وجود ندارد و خیلی وقت  ها با دیدن و خواندن انواع فحاشی های مختلف می خندد و سعی می کند در فضای مجازی تفریح کند و اگر مطلب جالبی  دید آن را با دوستانش به اشتراک بگذارد.

این بازیگر 36 ساله درادامه درباره عشق و دوست داشتن صحبت کرد و گفت که به دوست داشتن اعقتاد دارد اما نمیداند که عشق واقعا وجود دارد یا خیر.
آزاده صمدی درادامه گفت که در 3 سال اخیر درحال لذت بردن از زندگی بوده و فکر می کند که باید از تک تک لحظه های زندگی لذت برد.

آزاده صمدی در ادامه گفت که فکر می کند بازیگر خیلی خوبی است و این جمله را بخاطر این می گوید که برای رسیدن به این نقطه زحمت زیادی کشیده و که همراه با لذت بوده این سختی کشیدن.
در ادامه مهران مدیری گفت که آزاده صمدی دستپخت خوبی ندارد که با مخالفت وی همراه شد و ادعا کرد که دستپختش فوق العاده است!آزاده صمدی گفت که بهترین غذایی شمالی را می تواند بپزد و آشپزی ام حرفه ای است!

آزاده صمدی در انتها کتاب شعری از مادرش را به موزه دورهی اهدا کرد و گفت که این کتاب واقعا برایم ارزشمند است.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ