ساخت فیلمی درباره ی زندگی سلطان موسیقی پاپ: در جست و جوی ناکجاآباد
مدتی پس از کنسل شدن روی آنتن رفتن اپیزودی از یک سریال که در آن مایکل جکسون به تصویر کشیده می شد، اعلام شد که فیلمی سینمایی از او ساخته می شود.

فیلم جدیدی درباره ی زندگی مایکل جکسون ساخته خواهد شد

 درست وقتی که اعلام شد اپیزودی بحث برانگیز از مجموعه «افسانه های محلی» که داستانش درباره مایکل جکسون بود به خاطر اعتراض خانواده او روی آنتن نخواهد رفت، مشخص شد که شبکه لایف تایم می خواهد فیلمی بیوگرافیکی درباره سلطان پاپ بسازد.
این فیلم که در حال حاضر «مایکل جکسون: در جستجوی ناکجاآباد» نام گرفته، از چشمان بادی گاردهای او یعنی بیل ویتفیلد و جاوون بیرد نگاهی به سال های پایانی زندگی جکسون می اندازد.
در این فیلم، ناوی (Navi) که گفته می شود در دنیا می تواند بهتر از همه نقش مایکل جکسون را بازی کند مسئولیت ایفای نقش او را بر عهده خواهد داشت و چد ال. کولمن نقش ویتفیلد را بازی می کند.

بیشتر بدانید : رقص مایکل جکسون و اسراری که توانست آن را جاودانه کند + تصاویر


شبکه اسکای چند روز پیش تصمیم گرفت اپیزودی از سریال کمدی «افسانه های محلی» که در آن جوزف فاینز نقش مایکل جکسون را بازی می کند را روی آنتن نبرد چون بعد از پخش تریلری از آن، دختر جکسون یعنی پاریس به شدت عصبانی شد و آن را «شرم آور» خواند.
داستان این اپیزود حول محور یک سفر جاده ای از نیویورک تا لس آنجلس می گردد که در آن مایکل جکسون با الیزابت تیلور و مارلون براندو آن هم بعد از حملات تروریستی یازدهم سپتامبر همراه می شود. انتخاب فاینز باعث شد انتقادهای زیادی شکل بگیرد و خیلی ها به نظرات خود جکسون در مورد اینکه اگر یک بازیگر سفیدپوست بخواهد نقش او را بازی کند بسیار «مسخره» خواهد شد، اشاره کردند.
جکسون در سال ۱۹۹۳ مصاحبه ای با اوپرا وینفری انجام داده بود که در آن وینفری از آن پرسید آیا او دوست دارد یک مرد سفیدپوست نقش او را در یک آگهی تلویزیونی بازی کند یا خیر که بعد از این سوال واضح بود که جکسون بسیار عصبانی شده است.

او گفته بود:
«این مسخره ترین و بدترین داستانی است که تا به حال شنیدم. چرا باید بخواهم یک بچه سفیدپوست نقش من را بازی کند؟ من یک آمریکایی سیاه پوست هستم. من افتخار می کنم که یک آمریکایی سیاه پوست هستم. من به نژاد خودم افتخار می کنم. به آدمی که هستم افتخار می کنم.»

پاریس جکسون درباره نقش آفرینی فاینز در «افسانه های محلی» گفته بود:
«من به شدت از این مسئله عصبانی هستم و مطمئنم که خیلی‌های دیگر هم همینطور هستند و واقعا این سریال کاری می کند من بخواهم بالا بیاورم.»
 

بیشتر بدانید : آیا پاریس، دختر مایکل جکسون مانند پدرش از دنیا می رود؟!

بیشتر بدانید : بیوگرافی مایکل جکسون: از ازدواج ها و اتهام کودک آزاری تا موفقیت های بی نظیر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:binifilm.ir