بازی ناتمام حسن جوهرچی در آخرین سریال
روح‌الله سهرابی کارگردان «آرام می‌گیریم» با بیان اینکه سکانس‌های زیادی از حسن جوهرچی در سریال «آرام می‌گیریم» همچنان باقی مانده است، عنوان کرد که با شنیدن خبر فوت او شوکه شد.

بازی حسن جوهرچی در سریال ارام می گیریم ناتمام ماند

روح الله سهرابی کارگردان سریال «آرام می گیریم» در گفتگویی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت حسن جوهرچی که در این اثر به ایفای نقش پرداخته بود، گفت:
به نظرم حسن جوهرچی در میان مردم از محبوبیت زیادی برخوردار بود به طوریکه در لوکیشن های مختلف که ما مشغول به فیلمبرداری بودیم، وقتی او را می دیدند استقبال زیادی از او می کردند. حسن جوهرچی عرق خاصی به آثاری که در آن به ایفای نقش می پرداخت، داشت. عجیب بود که همین اواخر وقتی در بیمارستان بستری بود برای ضبط برخی از سکانس ها از بیمارستان می آمد و با وجود آنکه بیمار بود، به ایفای نقش می پرداخت. او در حالی که بیمار بود مدام به ما می گفت اگر رضایت ندارید یک بار دیگر این سکانس‌ها را فیلمبرداری کنیم، اما او بازیگری بود که به خوبی کارش را بلد بود همچنین بازیگر بااخلاق و بی حاشیه ای بود. به جرات می توانم بگویم حسن جوهرچی از بی حاشیه ترین و با اخلاق ترین بازیگران سریال «آرام می گیریم» بود.  من متاسفم حالا که او در بین ما نیست باید درباره او صحبت کنم. این را هم باید بگویم که بچه های «آرام می‌گیریم» بسیار از نظر روحی بهم ریخته اند.

این کارگردان با اشاره به سکانس های باقی مانده از حسن جوهرچی بیان کرد:
سکانس های زیادی از او باقی مانده و ما هنوز تصمیم نگرفته ایم که به چه صورت این قسمت ها را فیلمبرداری کنیم در واقع تصمیم نگرفتیم که بازیگری را جایگزین او کنیم و یا اینکه خط قصه را تغییر دهیم. زیرا در ادامه قصه قرار بود یکی از شخصیت های اصلی ما با نام رعنا با پدر خود یعنی حسن جوهرچی چلنج‌های اساسی داشته باشد. ما همچنان منتظریم تا ببینیم چه تصمیمی می گیریم.  هفته گذشته حسن جوهرچی از تخت بیمارستان آمد و دو سکانس را بازی کرد که این سکانس ها آخرین قسمت هایی بود که از او ضبط کردیم در حالی که هنوز از نقش او باقی مانده بود.

این کارگردان در پایان بیان کرد:
برای حسن جوهرچی از خداوند متعال طلب آمرزش می کنم و امیدوارم علاقه مردم به او بدرقه راهش باشد. به جامعه هنری سینما و تلویزیون ایران، فوت او را تسلیت می گویم.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:mehrnews.com