با مرگ مايكل جكسون ـ سلطان موسيقی پاپ ـ بر اثر ايست قلبی در بيمارستانی در شهر لس‌آنجلس آمريكا، مقامات اين شهر قصد دارند...

مزرعه‌ی مایكل جكسون به جاذبه‌ی گردشگری تبدیل می‌شود
.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از رویترز، با مرگ مایكل جكسون ـ سلطان موسیقی پاپ ـ بر اثر ایست قلبی در بیمارستانی در شهر لس‌آنجلس آمریكا، مقامات این شهر قصد دارند، مزرعه‌ی او را كه محل زندگی‌اش نیز بوده و نورلند (Neverland) نام دارد، به یك جاذبه‌ی گردشگری تبدیل كنند.

كارشناسان صنعت گردشگری پیش‌بینی می‌كنند، در صورت تحقق این امر، سالانه یك‌میلیون گردشگر از این مزرعه كه علاوه بر خانه‌ی مایكل جكسون، یك شهر بازی و باغ وحش نیز دارد، دیدن كنند. این امر می‌تواند صنعت گردشگری شهر لس‌آنجلس را متحول كند.

پیش از این، گریسلند (Graceland) محل مرگ الویس پریسلی ـ یكی از مشهورترین خواننده‌های جهان در دهه‌های گذشته ـ كه سال 1977 میلادی در آن درگذشت، از سال 1982 میلادی به یك جاذبه‌ی گردشگری تبدیل شد و سالانه میزبان 600هزار گردشگر است.

مزرعه‌ی مایكل جكسون بیش از یك‌ هكتار وسعت دارد، در سال 1998 میلادی توسط او خریده شد و یكی از مشهورترین مكان‌های شهر لس‌آنجلس و كشور آمریكاست.
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture