«عبدالوهاب شهیدی» خواننده پیشكسوت بعد از 30 سال در تهران كنسرت می‌دهد...

محمد جلیل عندلیبی نوازنده سنتور و آهنگساز در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: بعد از گذشت 30 سال ، چند ماه پیش عبدالوهاب شهیدی خواننده پیشكسوت موسیقی ایرانی به ایران بازگشت كه به دنبال حضور این خواننده برجسته در ایران، محمد حسین ایمانی معاون هنری ارشاد به همراه محمدعلی خبری مدیركل دفتر موسیقی ارشاد به دیدار وی رفتند.
در این دیدار ایمانی گفت:استادان و پیشكسوتان هنر موسیقی با تلاش و جدیت مستمر و طولانی جایگاهی مهم در هنر دارند و ضرورت دارد كه نسل جدید موسیقی از تجربه، هنر و دانش آنها بهره بگیرند.
عندلیبی یاد آور شد: استاد عبدالوهاب شهیدی اظهار تمایل كرد در آینده نزدیك در كنسرتی با حضور دیگر استادان حضور یابد و به اجرا بپردازد.
وی در خصوص چگونگی برگزاری این برنامه بیان داشت: در این برنامه كه به نوعی بزرگداشت شهیدی است اركستر پیشكسوتان متشكل از اساتیدی چون هوشنگ ظریف، منصور نریمان، هادی منتظری، محمد اسماعیلی، فروهری و ....به همراه بنده و عبدالوهاب شهیدی به روی صحنه خواهیم رفت و قطعه معروف زندگی را با خوانندگی شهیدی و چند قطعه از ساخته‌های من را اجرا خواهیم كرد.
این نوازنده سنتور با بیان اینكه این كنسرت در آینده نزدیك در تالار وحدت برگزار می‌شود، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده این كنسرت به مدت 3 شب برگزار می‌شود اما انتظار می‌رود تقاضای مردم در این خصوص زیاد باشد كه در این صورت تعداد شب‌ها را تمدید خواهیم كرد.
عندلیبی در خاتمه خاطر نشان كرد: شهیدی یكی از خوانندگان برجسته كشورمان است كه بواسطه حمایت آقای ایمانی بعد از 30 سال به روی صحنه خواهد آمد.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture