به جای پلاسکو, فیلم چهارراه استانبول ساخته می شود!
مصطفی کیایی  قصد دارد ششمین فیلم خود را با موضوع اتفاقات ساختمان پلاسکو بسازد.

تغییر نام فیلم مصطفی کیایی

 بعد از فروریختن ساختمان پلاسکو در زمستان سال گذشته، مصطفی کیایی کارگردان فیلم «بارکد» از ساخت فیلمی درباره این اتفاق تلخ خبر داد. او که پیش‌تر اعلام کرده بود، نام این فیلم سینمایی «پلاسکو» خواهد بود، با تغییر نام آن به «چهار راه استانبول» پیش تولید آن را آغاز کرد. تاکنون حضور بهرام رادان و محسن کیایی به عنوان بازیگر در این فیلم سینمایی قطعی شده است.

مصطفی کیایی که تاکنون فیلم‌های «بعد از ظهر سگی سگی»، «ضد گلوله»، «خط ویژه»، «عصر یخبندان» و «بارکد» را جلوی دوربین برده است، قصد دارد ششمین فیلم خود را با موضوع اتفاقات ساختمان پلاسکو بسازد.

مصطفی کیایی که از اواخر سال گذشته نگارش فیلمنامه‌ای با نام «پلاسکو» را شروع کرده بود، با تغییر نام آن، پیش تولید این فیلم را‌ آغاز کرده است. تاکنون حضور بهرام رادان و محسن کیایی در فیلم «چهارراه استانبول» قطعی شده است و در روزهای آینده قرار است بازیگران جدیدی به این پروژه اضافه شوند.

پیش از این فیلم‌های مصطفی کیایی از جمله «خط ویژه»، «عصر یخبندان» و «بارکد» توانسته بودند با استقبال مخاطبان روبرو شوند. «چهاراه استانبول» به احتمال زیاد در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درخواهد آمد و کیایی پس از یک سال غیبت، امسال با «چهارراه استانبول» به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد آمد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: icinema.ir