دلیل ناراحت کننده خداحافظی احمد پور مخبر از دنیای بازیگری
پسر احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی در خصوص این روزهای پدرش گفت: حال پدرم خداروشکر خوب است و سرحال در منزل استراحت می‌کند.

این همه سال پدرم تلاش کرد که روزی تبدیل به ستاره سینما شود....

وی در خصوص اینکه آیا این روزها به پدرش کاری در عرصه سینما و تلویزیون پیشنهاد می‌شود یا خیر افزود:
پیشنهاد به پدرم زیاد می‌شود اما وی دیگر دوست ندارد در عرصه بازیگری ظاهر شود. و متأسفانه باید بگویم که احمد پورمخبر برای همیشه از عرصه بازیگری خداحافظی کرد. از مهم‌ترین دلایلی که پدرم از هنر بازیگری خداحافظی کرد ندادن پول مناسب و به‌موقع از سوی تهیه‌کنندگان فیلم‌ها است.

فرزند احمد پورمخبر تصریح کرد:
این همه سال پدرم تلاش کرد که روزی تبدیل به ستاره سینما شود اما اگر نمی‌شد بهتر بود. چرا یک تهیه کننده که فیلمش 3 میلیارد می فروشد باید برای دستمزد پدرم فقط 300 هزار تومان بپردازد. چرا پدرم باید در چنین کارهایی بازی کند؟ این پول‌ها برای یک ماه بنزین زدن ماشین و رفت‌و آمد پدر هم نمی‌شود. شاید باورتان نشود 30 عدد چک برگشتی که هرکدام مبالغ مختلفی دارد در دست ماست که هنوز توسط تهیه‌کنندگان محترم پاس نشده است. در چنین شرایطی چرا پدرم باید انرژی خود را برای چنین حرفه‌ای بگذارد؟ در سینمای امروز امثال محمدرضا گلزار را فقط می‌خواهند که به همه تهیه‌کنندگان می‌گوید اول پول را به حسابم واریز کنید بعد سر صحنه حاضر می‌َشود. سینمای امروز امثال محمدرضا گلزار را می‌خواهد نه پدر من. و درود و صد درود به محمدرضا گلزار که در کارش زرنگ است.

پورمخبر در خصوص حواشی‌ که اخیراً در یکی از بیمارستان‌ها برای پدرش به‌وجود آمده بود خاطرنشان کرد:
تمام حاشیه‌هایی که از پدرم و فیلمی که از وی در یکی از بیمارستان‌ها منتشر شد دروغ محض بود چرا که من همیشه پشت پدرم هستم و هیچ‌گاه او را تنها نگذاشته‌ام که بخواهم حتی لحظه‌ای در بیمارستان رهایش کنم.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mizanonline.ir