هیأت داوران جایزه ادبی «الیزابت والدن» این جایزه را به آثار و نویسندگانی اهدا می‌كنند كه در آثار خود جنبه‌های مثبت و خوش‌بینانه‌ زندگی را به خواننده القا كرده و تصاویر...
   
«الیزابت والدن» برندگان نهایی این دوره خود را شناخت؛ این جایزه هر سال بهترین نویسندگانی را كه در آثار خود جنبه‌های مثبت و خوش‌بینانه‌ زندگی را به خواننده القا می‌كنند معرفی می‌كند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت رسمی این جایزه، «كریستین كشور» و « نیل گیمن» برندگان نهایی جایزه ادبی «والدن» هستند كه به خاطر نگارش‌ رمان‌های «بی‌نزاكت» و «راهنمای قبرستان» موفق به دریافت این جایزه شده‌اند.
هیأت داوران جایزه ادبی «الیزابت والدن» این جایزه را به آثار و نویسندگانی اهدا می‌كنند كه در آثار خود جنبه‌های مثبت و خوش‌بینانه‌ زندگی را به خواننده القا كرده و تصاویر زیبایی از زندگی به مخاطبان خود ارائه می‌كنند.
جایزه «والدن» كه امسال دومین سال برگزاری خود را سپری می‌كند از سال 2008 با همت بنیاد «الیزابت والدن» برگزار می‌شود.
این بیناد هر سال در سالروز تولد «والدن» نویسنده آمریكایی كه بالغ بر 40 عنوان كتاب برای جوانان و بزرگسالان به رشته تحریر در آورده است، این جایزه را برگزار می‌كند.
این جایزه به ارزش 5 هزار دلار از سال گذشته برترین نویسندگان و رمان‌نویسان انگلیسی زبان را به جامعه ادبی جهان معرفی می‌كند.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com