وی در بخشی از اظهارات خود گفت: ما می‌رویم تا كسانی كه از ما بهتر هستند به اجرای این برنامه بپردازند. بسیاری نسبت به این برنامه لطف داشتند اما برخی...
 
آخرین قسمت «ماه عسل» ناتمام به روی آنتن رفت
 آخرین قسمت از برنامه «ماه عسل» در حالی به روی آنتن رفت كه پخش زنده آن متوقف و به جای آن پیام‌های بازرگانی به روی آنتن رفت.
 
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، آخرین قسمت از مجموعه تلویزیونی «ماه عسل» كه در ایام ماه مبارك رمضان به طور زنده روی آنتن می رفت، امروز بعد از ظهر پخش شد.
بنابراین گزارش، در دقایق پایانی این برنامه علیخانی اعلام كرد كه این آخرین اجرای من در برنامه «ماه عسل» است و دیگر مجری این برنامه نخواهد بود.
وی در بخشی از اظهارات خود گفت: ما می‌رویم تا كسانی كه از ما بهتر هستند به اجرای این برنامه بپردازند. بسیاری نسبت به این برنامه لطف داشتند اما برخی هم نسبت به لحن و نوع كلام من در این برنامه اعتراض داشتند.
همچنین او در ادامه سخنان خود به كم تحملی برخی از مسئولان اشاره كرد كه نمی‌توانند حتی نقدهای بسیار معمولی را تحمل كنند. این برنامه بخش‌های معنوی نیز داشت كه ما از آنها بهره بردیم كه برخی متوجه این بخش معنوی نشدند.
به گزارش خبرنگار فارس، علیخانی در حال صحبت با بینندگان بود كه این برنامه یكباره و حتی بدون پخش شدن تیتراژ پایانی قطع و به جای آن پیام بازرگانی به روی آنتن رفت.
پس از پایان پیام‌های بازرگانی نیز پخش تكرار قسمت پایانی مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» به كارگردانی «علیرضا افخمی» آغاز شد.
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com