آرزوی حامد بهداد برای شهر زادگاهش مشهد
 حامد بهداد با اشاره به استقبال مردم شیراز از نمایش فیلم «مارموز» و برنامه‌های فرهنگی هنری این شهر ، اظهار امیدواری کرد که در شهر پدری‌اش، مشهد نیز برنامه‌های فرهنگی هنری افزایش پیدا کند

اکران مردمی فیلم مارموز در شیراز

اولین اکران مردمی و خیریه فیلم سینمایی «مارموز» با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شامگاه پنجشنبه 29 آذر در سینما شهر آفتاب شیراز برگزار شد.

کمال تبریزی کارگردان «مارموز» قبل از نمایش فیلم گفت:

هدف اصلی حضور ما کمک به آزادی زندانیان و کسانی است که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان هستند و تمامی عواید حاصل از فروش فیلم «مارموز» در این مراسم از طریق سازمان بهزیستی و قوه قضائیه صرف آزادی زندانیان غیرعمد در شیراز خواهد شد و از شما تماشاگران نیز تقاضا می‌کنم تا هر چه در توان دارید برای این عمل خیر انجام بدهید تا بتوانیم این زندانیان را به کانون خانواده‌هایشان بازگردانیم.

حامد بهداد,اکران مارموز,حامد بهداد در اکران مارموز,فیلم مارموز
حامد بهداد در اکران مردمی فیلم مارموز در شیراز

وی ادامه داد:
سینما قطعا با حضور مخاطبان و تماشاگران زنده است و امیدوارم اگر شما فیلم «مارموز» را دوست داشتید آن را به دیگران توصیه کنید.

تبریزی افزود:
«مارموز» یک کمدی متفاوت است که یک حرف انتقادی و متفاوت را مطرح می‌کند و سعی دارد تا بخشی از مشکلات مردم را بیان کند.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم نیز گفت:

کمک به یکدیگر و حل کردن مشکلات یکی از رفتارهای مهم انسانی است و امیدوارم امروز همه ما تلاش کنیم تا در کار مهمی به نام کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شراکت کنیم و موفقیت برنامه امروز باعث می‌شود تا دیگران نیز از اجرای چنین مراسم‌هایی استقبال کنند.

حامد بهداد بازیگر فیلم «مارموز» نیز گفت:

خوشحالم که امروز در شیراز هستم و من به مردم نازنین شیراز علاقمند هستم و امیدوارم این حضور تکرار شود و علاقه دارم و امیدوارم که امروز شما در امر خیر کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مهربانی خود را چند برابر کنید و همه باهم در کنار نمایش فیلم «مارموز» لذت دوچندانی ببرید.

اکران مردمی فیلم مارموز در شیراز
اکران مردمی فیلم مارموز در شیراز

او ادامه داد:
استقبالی که از نمایش این فیلم و همچنین سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه‌های مختلف همچون موسیقی، سینما و تئاتر در شیراز می‌شود بسیار خوشحال کننده است و من با دیدن چنین صحنه‌هایی برای شهر پدری خودم مشهد مقدس نیز آرزو می‌کنم تا برنامه‌های موسیقی و تئاتر و همچنین نمایش فیلم نیز در شهر مشهد همچون شهرهای دیگر افزایش پیدا کند و با استقبال خوب مخاطبان همراه باشد.

اکران خیریه و مردمی فیلم «مارموز» در شهر شیراز با استقبال خوبی همراه شد و این فیلم در دو سانس جداگانه و در چهار سالن به نمایش درآمد و تمامی عواید حاصل از فروش بلیت و همچنین کمک‌های خیرین حاضر در مراسم به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص پیدا کرد.


بیشتر بدانید : جدیدترین تیزر «مارموز» کمال تبریزی رونمایی شد

بیشتر بدانید : تصویر حامد بهداد روی پوستر بین‌المللی «مارموز»

بیشتر بدانید : مارموز: تخریب شادمانه شخصیت مفتضح و پوپولیست رئیس جمهور سابق ایران

بیشتر بدانید : حامد بهداد در نقش محمود احمدی‌نژاد در فیلم مارموز + ویدیو

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir