يك نويسنده آمريكايی در كتابش به شيوه برخورد رييس جمهور آمريكا در مقابل زنان پرداخته و نوشته كه اين مسئله «ميشل» همسر وی را نگران می‌كند...
 
به گزارش فارس،«كريستوفر اندرسون» در كتابش ««باراك و ميشل؛ يك ازدواج آمريكايی» به اين نكته اشاره كرده است كه «باراك اوباما» رئيس‌جمهوری جوان،‌ با نشاط و سخن‌ور و آسان‌گير است كه از اين لحاظ شباهت بسيار زيادی با جان اف كندی سی‌ و پنجمين رئيس‌جمهور آمريكا دارد.
اين نويسنده علاوه بر اين مدعی شده است كه «باراك اوباما» علاوه بر اين وجوه تشابه از يك نظر ديگر نيز با «جان اف كندی» بسيار نزديك است و آن مراودات هر دو رئيس جمهور با زنان و شيوه روابط‌ آنها است كه در هر دو فرد كاملا شبيه هم است.
اين نويسنده به فرصت‌هايی اشاره می‌كند كه برای هر دو رئيس جمهور به هنگام حضور در جمعيت‌ها و سخنرانی‌ها برای ارتباط نزديك با مردم به وجود آمده است.
«اندرسون» مدعی شده است كه «كندی» و «اوباما» هر دو در اين شرايط و در مواجهه با زنانی كه در اين جمعيت‌ها حضور داشتند و میخواستند رئيس جمهور را از نزديك ببينند كاملاً هيجان زده شده و رفتاری خارج از عرف و ادب انجام داده است.
«كريستوفر اندرسون» در بخش‌هايی از كتابش به سخنرانی ها و جلسات عمومی اشاره می‌كند و سندهایی در اين زمينه ارائه می‌كند كه توسط زنانی كه همكار و به نوعی در رفت‌ و آمد با وی بودند اعلام شده است.
وی فصلی را در اين كتاب درباره بی‌تفاوتی «ميشل» درقبال اين رفتار همسرش اختصاص داده و به نوعی  او را تحريك كرده تا در قبال اين رفتار نامناسب از خود عكس‌العمل نشان دهد
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com