خاطره‌ تلخ بازیگر هالیوود از مهمانی ترامپ
 وودی هارلسون از مهمانی شامی که با حضور دونالد ترامپ و ملانیا همسرش برگزار شده بود، یاد کرد و آن را یکی از غیرقابل‌تحمل‌ترین خاطره‌های زندگی‌اش خواند

 وودی هارلسون و خاطره‌ای تلخ از مهمانی ترامپ

به نقل از یو.اس.ای تودی، وودی هارلسون بازیگری که سابقه بازی در نقش‌های متنوعی را دارد می‌گوید شامش با ترامپ سال‌ها پیش از این که او رییس جمهوری شود، شاید چالش برانگیزترین نقش‌های زندگی‌اش بوده باشد.

وودی هارلسون بازیگر در صحبت با مجله اسکوایر از خاطره یک شام خشن و غیرقابل تحمل با ترامپ در سال ۲۰۰۲ یاد کرد و این خیلی پیش از آن بود که این غول تجاری بتواند به یکی از شناخته شده‌ترین افراد بدل شود.

به گفته هارلسون دوستش جسی ونتورا او را برای شام با یک بازرگان و همسر آینده‌اش در هتل ترامپ دعوت کرد. این در حالی بود که ترامپ دوست داشت تا از حمایت ونتورا برای انتخابات دموکرات‌ها در سال ۲۰۰۴ استفاده کند.

وی گفت آنچه بیشتر از همه این مهمانی را برای او سخت کرد این بود که به زحمت یک کلمه بر زبان آورده بود.

این بازیگر ۵۸ ساله در بخشی از صحبت‌هایش با این مجله، از این شام ۲ ساعت و نیمه، به عنوان یک شام بی‌رحمانه یاد کرد.

وی گفت خیلی سعی کرده بود تا یک کلمه حرف بزند ولی مجال این کار را پیدا نکرد و در نهایت کمی از نشست بیرون رفت و دلش می‌خواست پیش از بازگشت به آن نشست یکی را آتش بزند تا این که مجبور باشد به آن مونولوگ و سخنرانی تک نفره گوش دهد.

وی افزود که از دل هالیوود آمده و افراد خودشیفته بسیاری را دیده اما این یکی از همه بالاتر بود. هارلسون افزود: مخم را ترکاند.

وی از این هم گفت که با مایک پنس در یک کالج تحصیل می‌کرده و البته برخورد او با این معاون رییس جمهوری آینده خیلی مثبت‌تر از دیدارش با ترامپ بوده است.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com