هشدار مایکل مور به امریکایی ها و استوری ریکی مارتین برای شهادت سردار سلیمانی!! + عکس
مایکل مور مستندساز شناخته شده آمریکایی در واکنش به اقدام تروریستی به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، درباره «جنگ‌افروزی» ترامپ به مردم آمریکا هشدار داد

داستان جنایت آمریکایی‌ ها علیه ایران از زبان مایکل مور

«مستندساز» آمریکایی به دنباله شهادت سردار سلیمانی در دو پست جداگانه به شرح ظلم تاریخی آمریکا علیه ملت ایران پرداخت.

مایکل مور مستندساز آمریکایی که در فیلم‌های خود نسبت به سیاست‌های این کشور معترض است،  در ادامه اعتراض خود در واکنش‌ به ترور سردار سلیمانی پست‌های جدیدی را منتشر کرد.

هشدار مایکل مور به امریکایی ها و استوری ریکی مارتین
هشدار مایکل مور به امریکایی ها و استوری ریکی مارتین


مایکل مور در پست جدید خود همراه با انتشار عکسی از سردار شهید سلیمانی دوباره به طعنه و کنایه سیاست‌های آمریکا را در قبال ترور سردار سلیمانی به سخره گرفته و نوشته است:

سلام بر همشهریان آمریکایی.  این مرد را می‌شناسید؟  آیا می‌دانستید که او دشمن شماست؟  چی؟  هرگز از او نشنیده‌اید؟  تا پایان امروز به شما آموزش داده می‌شود که از او متنفر باشید.  خوشحال خواهید شد که ترامپ او را ترور کرد.  شما همانطور که گفته شد انجام خواهید داد.  بنشین  رفتن و آوردن!  پرش!  آماده شوید تا در تعطیلات به خانه خود در هواپیما سوار شوید.  آماده شوید تا پسران و دختران خود را برای مرگ در یک جنگ جدید بفرستید.  جنگ ثروتمندان را ثروتمندتر می‌کند.  جنگ خوب است.  جنگ یک حواس پرتی ضروری است.  جنگ صلح است.  ترامپ فرمانده ما است!  دهه جدید مبارک.

اکنون طولانی نخواهد شد.  شد ... بخواب ... هیچ تبانی نبود ... تماس کامل بود ... من فقط یک مرد را در خیابان 5 شلیک کردم فقط به این دلیل که می‌توانم ... متاسفم، اما بخاطر این اورژانس ملی ما  باید انتخابات را به تعویق انداخت ...


هشدار مایکل مور به امریکایی ها و استوری ریکی مارتین
هشدار مایکل مور به امریکایی ها و استوری ریکی مارتین


بعد از انتشار این پست ریکی مارتین خواننده آمریکایی راک با 13 میلیون فالور پست وی را استوری کرد.

اما داستان واکنش‌های مایکل مور نسبت به این عمل وحشیانه آمریکا تمام نشد و در پست دیگری مطالب صریح‌تری را منتشر کرد. او با ابتکار جدیدی داستان ظلم‌های آمریکا به ملت ایران را در قالب یک داستان کوتاه نوشته است.

متن پست جدید مایکل مور Michael Moore به شرح زیر است:

«سه مرد خردمند، معروف به "سه فرزانه" از ایران بودند. داستان _در کتاب مقدس_ اینطور گفته شده است که این سه نفر از "شرق" هدایایی از طلا، کندر و گیاهان معطر برای فرزند تازه متولد شده آوردند. این باید لحظه‌ بسیار زیبایی بوده باشد. حالا پیروان مسیح تازه متولد شده، 1953 سال بعد لطف آن‌ها را اینطور جبران کردند:

اوّل آن‌ها یک کودتا را برنامه‌ریزی کردند تا نخست وزیر منتخب مردم را برکنار کنند. بعد آن را با یک دیکتاتور بی‌رحم جایگزین کردند، شاه ایران.

آمریکایی‌های معتقد به مسیح علیه‌السّلام بعد از آن به صدام حسین کسی که از ایرانیان متنفر بود سلاح‌های کشتار جمعی (شامل سلاح‌های شیمیایی) دادند تا در دهه‌ی 80 میلادی عراق بتواند به ایران حمله کند و بیش از یک میلیون ایرانی را بکشد. بعد آمریکایی‌های مسیحی تصمیم گرفتند که به هم پیمانان قبلی خود حمله کنند و با گرفتن کشورش یک بار دیگر آن را تهدید کنند.

چند سال بعد یک رییس جمهور جدید آمریکا با پشتیبانی اونجلیست‌ها یک تهدید اتمی علیه ایران را شروع کرد و با قطعنامه‌ها سعی کرد زندگی را برای مردم ایران سخت کند.

وقتی که این‌ها کافی نبود یک مدعی مسیحیت در کاخ سفید [ترامپ] دستور داد تا یکی از رهبران این کشور، یک مبارز با شرارت را ترور کنند. تا آن زمان، در سال 2020 میلادی، بیشتر مردم داستان مردان ایرانی‌ که با شترهایشان آمدند تا به دنیا آمدن مسیح، آورنده‌ صلح به زمین را گرامی بدارند، فراموش کردند. این روز اشاره شده همین دوشنبه پیش‌رو است.

الان دیگر نیازی به جشن گرفتنش نیست. در واقع تا یک ماه آینده اگر دیدید سه مرد ایرانی به سمت شما می آیند عاقلانه است مسیرتان را عوض کنید و اگر شما ایرانی هستید و دیدید سه مسیحی از ایالات متحده‌ی آمریکا به مسیر شما آمدند دعای خیر من پشت سرتان است اگر آن‌ها را متوقف کنید و یک نسخه از "قرآن" را که در آن داستان "مریم، مادر مسیح" را می‌گوید و بزرگ می‌دارد به آن‌ها بدهید، زنی که مورد احترام همه مسلمانان است.

آن‌ها نمی‌توانند ما _مسیحیان_ را دوست نداشته باشند، ناراحت کننده است که ما نمی‌توانیم با چیزی غیر از قتل آن را جبران کنیم.»

بیشتر بدانید : هالیوودی ها هم جنایت ترامپ را محکوم کردند

بیشتر بدانید : زندگی نامه سردار سلیمانی در کتب درسی می آید؟

بیشتر بدانید : روایت جوانی حاج قاسم سلیمانی در فیلم متقاضی جشنواره فجر + عکس

بیشتر بدانید : نوید محمدزاده، اولین سلبریتی که شهامت شکستن سکوت را داشت! + عکس

بیشتر بدانید : از رضا گلزار و احسان علیخانی تا بهاره رهنما : واکنش هنرمندان به شهادت سردار سلیمانی + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com