وقتی برد پیت هم ترامپ را مسخره می کند! + عکس
برد پیت بازیگر نامدار هالیوودی در نقش یکی از پزشکان عضو کارگروه ویژه کاخ سفید برای مقابله با ویروس کرونا، به زبان طنز از اظهارات کرونایی ترامپ انتقاد کرد 

برد پیت مهمان تلویزیون شد / دست انداختن حرف‌های کرونایی ترامپ 

برد پیت بازیگر نامدار هالیوودی در نقش یکی از پزشکان عضو کارگروه ویژه کاخ سفید برای مقابله با ویروس کرونا، به زبان طنز از اظهارات کرونایی ترامپ انتقاد کرد.

برد پیت که در نقش آنتونی فائوچی عضو کارگروه ویژه کرونا در آمریکا و از کارشناسان ارشد بیماری‌های عفونی دولت واشنگتن در برنامه پخش زنده شنبه شب (Saturday Night Live) ظاهر می‌شد، گفت: «اطلاعات غلط بسیاری درباره ویروس (کرونا) وجود دارد. و بله آقای رئیس‌جمهور تغییراتی غیرمنطقی در دستورالعمل‌های ما داده است. بنابراین من امشب قصد دارم تا مقصود اصلی رئیس جمهوری را توضیح دهم.»

در این برنامه تلویزیونی، کلیپ‌هایی از اظهارات به یادماندنی ترامپ درباره ویروس کرونا پخش شد در حالی که برد پیت در نقش فائوچی با زبان طنز پیام آن‌ها را توضیح می‌داد.

در یکی از این کلیپ‌ها، ترامپ ادعا کرد: «فکر می‌کنم واکسن (کرونا) نسبتا زود ساخته شود.

این در حالی است که تلاش‌ها برای ساخت یک واکسن ممکن است حداقل ۱۸ ماه طول بکشد.

برد پیت در تمسخر این ادعا گفت: «نسبتا زود» عبارت جالبی است. نسبت به چی؟ تاریخ زمین؟ خب قطعا در این صورت واکسن خیلی سریع ساخته خواهد شد.

پیت همچنین در واکنش به ادعای ترامپ در این باره که ویروس کرونا مثل یک معجزه محو خواهد شد، گفت که :«معجزه‌ نباید نقشه شماره یک ما باشد.»

وقتی هم که کلیپی از ادعای ترامپ درباره آن که تزریق ضدعفونی کننده این ویروس را در یک دقیقه از پا می‌اندازد، دهان فائوچی تقلبی برنامه از تعجب باز ماند.

brad-pitt.jpg
برد پیت در برنامه زنده تلویزیونی

برد پیت در پایان این برنامه کلاه گیس خود را برداشت و از طرف خود از کادر پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر کرد.

ترامپ پنجشنبه گذشته اظهارات عجیبی درباره روش‌های احتمالی برای درمان کرونا داشت که با انتقادهای وسیعی روبه‌رو شد. او در یک کنفرانس خبری گفت: «که شاید بتوان با محلول‌های ضدعفونی‌کننده، داخل بدن را از عفونت پاک کرد.»

او روز جمعه هم در پاسخ به سوالی در این زمینه، به ضدعفونی دست‌ها و سطوح اشاره کرد و گفت: «نور خورشید و رطوبت به سرعت این ویروس را از بین می برد. مدت‌ها است که آزمایشگاه‌ها روی این مساله کار می‌کنند. من این سوال را مطرح کردم که چگونه می‌توان درون بدن را همچون بیرون آن، ضدعفونی کرد.»

رئیس جمهوری آمریکا گفت: «این کار را باید دکترها انجام دهند. شاید بتوان چیزی شبیه به نور در داخل بدن استفاده کرد و جان انسان‌ها را نجات داد.»

جو بایدن نامزد نهایی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نیز در واکنش به این اظهارات ترامپ در توصیه‌ای جدی از مردم کشورش خواست تا از نوشیدن مواد ضدعفونی‌کننده اکیدا خودداری کنند.   

 

بیشتر بدانید : افشاگری بازیگر سرشناس درباره کرونا ویروس و ترامپ!

بیشتر بدانید : انیمیشنی که از ریاست "ترامپ" تا شیوع "کرونا" را پیش بینی کرد + تصاویر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: irna.ir