نقش ناتمام سیروس گرجستانی چه می شود؟ + عکس
مرحوم سیروس گرجستانی در ماه‌های اخیر مشغول نقش‌آفرینی در سریال «شرم» بود که با درگذشت او، سرنوشت این نقش ناتمام ماند 

"شرم" آخرین حضور سیروس گرجستانی/ سریالی که ابوالفضل پورعرب را برگرداند

"شرم" عنوان سریالی است که در سکوت خبری جلوی دوربین رفته بود یک سریال ملودرام است که به کارگردانی احمد کاوری برای پخش در شبکه سه سیما آماده می‌شود. سیروس گرجستانی، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون که دو روز گذشته به دیار باقی شتافت، در ماه‌های اخیر مشغول ایفای نقش در سریال "شرم" بود.

بیشتر بدانید : سیروس گرجستانی درگذشت

بازیگران سریال شرم

در این سریال ترکیب خاصی از بازیگران حضور دارند که ابوالفضل پورعرب، اردلان شجاع کاوه، فاطمه گودرزی، سیروس گرجستانی از جمله این بازیگران این سریال‌اند. و نوعی تجدید خاطره با بازیگران یکی دو دهه گذشته است. 

امیر پوروزیری تهیه‌کننده سریال در گفت‌وگویی درباره درگذشت مرحوم گرجستانی گفت: چند روز قبل مرحوم گرجستانی احساس درد در قفسه سینه کرد و فردای آن روز دچار حمله قلبی شده و به کما رفت و دو شب گذشته با قطع علائم حیاتی، متاسفأنه این بازیگر توانمند را از دست دادیم.

پور وزیری ادامه داد: درگذشت مرحوم گرجستانی ارتباطی به بیماری کرونا ندارد و تست کرونای ایشان منفی بود. حمله قلبی عامل درگذشت این بازیگر فقید است.

تهیه‌کننده سریال "شرم" درباره ایفای نقش مرحوم گرجستانی گفت:

واقعاً بهت‌زده هستیم و ناراحت. نقش مرحوم گرجستانی یکی از نقش‌های مهم سریال ما بود که ایفای نقش ایشان ناتمام ماند، الان داغدار هستیم و امکان فکر کردن برای ادامه نقش مرحوم گرجستانی را نداریم ولی به هرحال باید خود را با این شرایط تطبیق دهیم و در این موضوع هم بعد از تصمیم‌گیری، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

سیروس گرجستانی در سریال شرم 
سیروس گرجستانی در سریال شرم

 

بیشتر بدانید : سیروس گرجستانی، هم خانه منوچهر حامدی می شود + جزئیات مراسم تشییع

بیشتر بدانید : بیوگرافی و کارنامه هنری سیروس گرجستانی + عکس

بیشتر بدانید : واکنش رضا عطاران به درگذشت سیروس گرجستانی + عکس

بیشتر بدانید : ابوالفضل پورعرب با سریال درام معمایی در تلویزیون + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: tasnimnews.com