بیوگرافی و عکس های آیتک جاویدنژاد، بازیگر "هم گناه" که کشف حجاب کرد و به شبکه ماهواره ای پیوست
آیتک جاوید بازیگر نقش الناز در سریال هم گناه با انتشار ویدیویی خبر از حضورش به عنوان مجری در یک شبکه ماهواره ای را داد

آیتک جاویدنژاد کشف حجاب کرد و به شبکه ماهواره ای پیوست!

آیتک جاویدنژاد بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است و این روز‌ها کشف حجاب او در فضای مجازی سروصدای زیادی را به پا کرده است، او به‌ تازگی با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی‌اش از پیوستن به یک شبکه ماهواره‌ای خبر داد. جاوید نژاد که در سریال «هم گناه» به ایفای نقش پرداخته بود اکنون به یکی از سوژه‌های جنجالی فضای مجازی و رسانه‌ها تبدیل‌شده است.

آیتک جاویدنژاد به شبکه ماهواره ای پیوست
آیتک جاویدنژاد به شبکه ماهواره ای پیوست

 آیتک جاوید نژاد بازیگر سریال «هم گناه»، هم‌زمان با پایان یافتن این سریال از شبکه نمایش خانگی، ویدئویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان داد کشف حجاب کرده و به یک شبکه ماهواره‌ای پیوسته است. ​او به شبکه‌ای پیوسته که صدف طاهریان در آن برنامه اجرا می‌کند. صدف طاهریان نیز چند سال پیش از ایران خارج شد.

ویدئو کشف حجاب آیتک جاویدنژاد
ویدئو کشف حجاب آیتک جاویدنژاد

او که تجربه چندانی در بازیگری و سینما ندارد و آثار شاخصی نیز درکارنامه اش دیده نمی‌شود، اکنون خبر کشف حجاب و پیوستن او به یک شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان به صدر اخبار رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی تبدیل شده است. آیتک جاوید نژاد از معدود بازیگرانی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده در صورتی که فیلم‌ها و آثار او به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد. او بیشتر با بازی در سریال خانگی هم گناه شناخته شد.

آیتک جاویدنژاد بازیگر نقش الناز در هم گناه
آیتک جاویدنژاد بازیگر نقش الناز در هم گناه

پدرش معمار و طراح دکوراسیون است. جاوید نژاد به زبان انگلیسی مسلط است. آیتک جاوید نژاد متولد تهران است که در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشت. او از سال ۱۳۹۴ فعالیت‌های حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم «یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیر شهاب رضویان آغاز کرد؛ و امسال نیز سریال «هم گناه» را به روی آنتن داشت. البته به‌جز این دو فیلم اثر شاخصی در کارنامه او دیده نمی‌شود.

بیوگرافی آیتک جاویدنژاد

آیتک جاویدنژاد، ۸ مهر 1372 در تهران به دنیا آمد. او فرزند معمار و طراح دکوراسیون معروف تهران، مهداد جاوید نژاد است که طراحی مرکز خرید و سینمایی کوروش در تهران از آثار ماندگار اوست. او یک خواهر به نام آیناز دارد. خانم جاویدنژاد مجرد هستند.

آیتک جاوید نژاد
آیتک جاوید نژاد

با توجه به اینکه خانواده پدری او همه معمار هستند، اما آیتک مسیر دیگری را برای زندگی خود انتخاب می‌کند. آیتک به زبان انگلیسی نیز تسلط کامل دارد.

تحصیلات آیتک جاویدنژاد

جاوید نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد طراحی لباس و پارچه است که برخلاف شغل خانوادگی خود یعنی معماری، این مسیر را برمی‌گزیند.

عکس های اینستاگرام آیتک جاویدنژاد
عکس های اینستاگرام آیتک جاویدنژاد

او دوره‌های بازیگری را با شرکت در کلاس‌های آموزشی مسعود کیمیایی گذراند، و با بازی در فیلم «یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیر شهاب رضویان در سال ۱۳۹۴ به‌طور حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شد.

آیتک جاویدنژاد در سریال هم گناه

آیتک جاوید نژاد با ایفای نقش در سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری شد. جاویدنژاد در این سریال نقش الناز را بازی می‌کند که دوست شخصیت نیکی (روشنک گرامی) است.

آیتک جاوید نژاد، الناز سریال هم گناه
آیتک جاوید نژاد، الناز سریال هم گناه

پیش ‌از این نیز او در فیلم ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان در سال ۱۳۹۷ به ایفای نقش پرداخته بود. اما بازی در هم گناه تنها کار شاخص او در دوران بازیگری‌اش در ایران است. سریال هم‌گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و نقش‌آفرینی بازیگران سرشناسی همچون پرویز پرستویی و هدیه تهرانی، از سریال‌های محبوب و پرطرفدار شبکه خانگی بود که دوشنبه این هفته قسمت پایانی‌اش پخش شد.

آیتک جاویدنژاد مجری شبکه ماهواره ایی
آیتک جاویدنژاد مجری شبکه ماهواره ای

ایشان در رابطه با جذابیت نقش خود در سریال همگناه می گویند: (نقش الناز به دلیل اینکه شروع فعالیت جدی من در زمینه بازیگری را برام رقم زد خیلی دوست داشتم و از آقایان کیایی (مصطفی و محسن) بخاطر اعتمادی که به من کردند خیلی سپاس گذارم. من در این سریال هم کار می کردم و هم هر لحظه یاد میگرفتم که این برایم بسیار ارزشمند بود. از اونها ممنونم که تجربه بازی در سریالی که هرکدام از بازیگرانش اساتید و بازیگران معروف کشور هستند رو در اختیارم گذاشتند تا من هم بتونم عضو کوچکی از این گروه بی نظیر باشم و در کنارشون یادبگیرم تا همیشه با افتخار بگم شروع جدی مسیر کاریم با آقایان کیایی بوده.

فعالیت در مدلینگ، یک حاشیه!

آیتک جاویدنژاد در مصاحبه ای گفته بود: هرگز فعالیتی در زمینه مدلینگ نداشته و این برداشت اشتباه به خاطر فعالیت های ورزشی و ارتباط رشته تحصیلی ایشان به وجود آمده است. تیترهای فضای مجازی مبنی بر مدل بودن خانم جاویدنژاد دروغ و فقط برای جلب مخاطبان می باشد.

آیتک جاویدنژاد بازیگر
آیتک جاویدنژاد بازیگر

فعالیت‌های غیر بازیگری آیتک جاویدنژاد

ایشان در این رابطه می گویند: من به جز بازیگری و طراحی لباس به نقاشی هم بسیار علاقه مندم و نقاشی میکنم. نقاش نیستم اما به واسطه ی رشته تحصیلیم میتونم نقاشی کنم. بین نقاش بودن و نقاشی کردن تفاوت زیادی وجود دارد و به همین علت میگم نقاش نیستم.


عکس های آیتک جاویدنژاد در اینستاگرام
عکس های آیتک جاویدنژاد در اینستاگرام

او از شش‌سالگی ورزش حرفه‌ای را شروع کرد. تا ۱۴ سالگی اسکیت حرفه‌ای انجام می‌داد و ۲ سال هم در رشته پاتینار یا همان اسکیت روی یخ فعالت داشت. او در رشته‌های بدنسازی و کراس فیت نیز به‌صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. او به‌جز بازیگری و ورزش درزمینه‌ی طراحی لباس و نقاشی نیز فعالیت دارد. جاویدنژاد هم‌اکنون با کشف حجاب خود به یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان پیوسته است.

 

بیشتر بدانید : هم گناه، سریالی پرستاره و کلیشه ای + تصاویر

بیشتر بدانید : هم گناه، پرطرفدارترین سریال نمایش خانگی پس از شهرزاد؟ + عکس

بیشتر بدانید : سانسورهای سریال هم گناه به روایت محسن کیایی+ عکس

بیشتر بدانید : از رژ قرمز تا موی فر و بلوند: پوشش بازیگران سریال هم گناه + عکس

 

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ