درخواست عجیب "ندا یاسی" از محمدرضا فروتن + عکس
عکس تکذیب تغییر جنسیت محمد رضا فروتن در اینستاگرام، کامنت های زیادی دریافت کرد که حتی با واکنش ندا یاسی هم همراه شد و از محمد رضا فروتن خواست در یک استوری، تصویری آنلاین از خودش منتشر کند و به شایعات پایان دهد تا اعتماد ها به او شکسته نشود 

کامنت سلبریتی‌ ها برای محمدرضا فروتن

محمد رضا فروتن پسر متولد هفتم دی ماه سال چهل و هفت در تهران، هنرپیشه سینما و صدا پیشه و خواننده است. این بازیگر پنجاه و یک ساله سینمای ایران، سابقه ضبط آلبوم موسیقی داشته و در ۲۰ سال اخیر در ده ها فیلم سینمایی و سریال  تلویزیونی و شبکه خانگی به کارگردانی صاحب نام های سینمای ایران، نقش آفرینی کرده است و سابقه داوری در جشنواره فیلم فجر را نیز در کارنامه دارد.

در ۱۵ شهریور ۹۹، شایعه تغییر جنسیت محمد رضا فروتن، بازتاب های زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرد و میلیون ها نفر به دنبال عکس تغییر جنسیت محمد رضا فروتن و نام محمد رضا فروتن پس از تغییر جنسیت بودند و داستان های زیادی درباره تغییر جنسیت محمد رضا فروتن به اشتراک گذاشته شد که در نهایت با اینستانوشته محمد رضا فروتن مبنی بر تکذیب این عمل، خاتمه یافت.

بیشتر بدانید : سیر تا پیاز ماجرای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن! + عکس سند و بیوگرافی

پس از پایان جنجال های درباره تغییر جنیست محمد رضا فروتن، گوگل ترند خبر از داغ شدن موضوع تغییر جنسیت فتحعلی اویسی و تغیر جنسیت شهره لرستانی می دهد! به هر حال در روزگار کرونایی اقتصاد ایران و پراید ۱۰۰ میلیونی ودلار ۲۵۰۰۰ تومانی و جنجال بورس، هر روز یک ترند و موضوع داغ می شود و عده ای به دنبال داستان های جدید می روند که زود تکذیب می شود.

بیشتر بدانید : ورود محمدرضا فروتن به متن فضای مجازی و جذب فالوور! ماجرا از چه قرار بود؟

کامنت ترانه علیدوستی و ندا یاسی به تغییر جنسیت محمد رضا فروتن

عکس تکذیب تغییر جنسیت محمد رضا فروتن در اینستاگرام، بیش از ۲۵۰ هزار لایک و قریب به ۳۰ هزار کامنت دریافت کرد که حتی با واکنش ندا یاسی هم همراه شد و از محمد رضا فروتن خواست در یک استوری، تصویری آنلاین از خودش منتشر کند و به شایعات پایان دهد تا اعتماد ها به او شکسته نشود!

کامنت ندا یاسی برای محمدرضا فروتن 
کامنت ندا یاسی برای محمدرضا فروتن

پویان مختاری، رضا پرستش از سلبریتی های الکی معرفی بعضی ها نیز به اینستانوشته طوفانی محمد رضا فروتن واکنش نشان داده بودند. همچنین هنرمندانی همچون ترانه علیدوستی، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی و ... نیز با استیکر به پست محمدرضا فروتن واکنش نشان دادند.

کامنت ندا یاسی کمدین ایرانی مقیم تورنتو کانادا روی اینستانوشته جنجالی محمدرضا فروتن، بیش از ۱۱ هزار لایک دریافت کرد که در عکس بالا مشاهده می کنید. درخواست عجیب ندا یاسی از محمد رضا فروتن مبنی بر انتشار یک استوری برای نمایش چهره خود، با هزاران کامنت هواداران محمد رضا فروتن نیز همراه شد. 

ندا یاسی چنین نوشت: میشه لطفا استوری از خودتون الان بزارید و با مدرک این خبر رو تکذیب کنید؟ نمیخوام اعتمادها نسبت بهتون شکسته بشه اگه بعد خلاف این حرفتون ثابت بشه! فقط امیدوارم دوباره این کامنتمو پاک نکنید چون وجهه ی قشنگی نداره


تحصیلات محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن از جمله هنرپیشه های سینمای ایران است که تحصیلاتی در رشته روانشناسی داشته و دانش آموخته رشته دکترای روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد تهران است. رشته ای که در کنکور دکتری، متقاضیان زیادی دارد و در ارشد نیز برخی از داوطلبان ایرانی به دنبال تحصیل در این رشته در دانشگاه های انگیلسی زبان خارج از کشور پس از اخذ مدرک آیلتس ۶.۵ هستند.

اینستاگرام محمدرضا فروتن 

محمد رضا فروتن سلبریتی کم سر و صدا بر خلاف بهنوش بختیاری و الناز شاکردوست و پرویز پرستویی و دیگران، حضور فعالی در اینستاگرامش ندارد و هر از گاهی پست می گذارد. او با کارگردان های شهیری چون مسعود خان کیمیایی، رخشان بنی اعتماد، کیومرث پوراحمد همکاری داشته و موفق به کسب جوایز زیادی از جشنواره های داخلی شده است.

محمد رضا فروتن دارای ۳۹۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش است و ۱۵۰ پست هم در سال های اخیر به اشتراک گذاشت. او نیز در واکنش به اعدام نوید افکاری از هشتگ نه به اعدام استفاده کرده بود.

برخلاف نیکی کریمی که جوایز زیادی از جشنواره های سینمایی بین المللی کسب کرده و در کار عکاسی هم مهارت دارد، در فستیوال های بین المللی حضور نداشته و تا کنون گالری عکس ونقاشی و ترجمه کتاب نداشته است.

شهرت محمدرضا فروتن

محمد رضا فروتن هم مثل نیکی کریمی که با فیلم عروس، سلبریتی شد، با فیلم مرسدس به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۶ مطرح شد. تا اوایل دهه هشتاد شمسی، او یکی از سوپراستارهای سینمای ایران بود. بهترین و مطرح ترین فیلم های دهه هفتاد و دهه هشتاد شاهد نقش آفرینی این پسر دی ماهی سینمای ایران است. نقش هایش عصیان گر، خشن و عصبی است.

شخصیت محمدرضا فروتن

اینکه شخصیت و زندگی خصوصی محمد رضا فروتن را نیز منعکس کننده نقش ها و استایل هایش بدانیم، شاید درست باشد شاید درست نباشد. به هر حال، این هنر بازیگر است که خوب ، نقش واگذار شده را «بازی» کند. شاید یکی از دلایل موفقیت های محمد رضا فروتن در سینمای ایران را در انتخاب درست نقش بدانیم. انتخاب های خاص و سنجیده که سبب حرفه ای شدن کار او شده است.

کارنامه محمدرضا فروتن
 

محمد رضا فروتن در سال ۱۳۷۷ برای بازی در فیلم قرمز ، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فیلم فجر شد. در سال ۱۳۸۴ در فیلم به آهستگی، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم فجر شد. او در فیلم شب یلدا نیز برنده جایزه حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن دنیای تصویر شد. او تا کنون در جشنواره حافظ و خانه سینما و جشنواره فیلم فجر، بارها نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده بود که اخرین مورد آن مربوط به سال ۱۳۸۹ و فیلم دیگری بود.

محمدرضا فروتن در تئاتر

تنها سابقه تئاتر محمد رضا فروتن مبنی بر نقش آفرینی او در تئاتر رومئو و ژولیت به کارگردانی علی رفیعی در تالار وحدت در سال ۱۳۷۹ بود. محمد رضا فروتن در آلبوم ژنتیک که ۱۰ دی ۱۳۹۸ منتشر شد و ترانه سرای آن اندیشه فولادوند بود، خواننده بود. در آلبوم نفس بکش به آهنگسازی کارن همایونفر در ۱۲ آبان ۱۳۹۸ نیز در نقش خواننده حضور یافت.

سریال های تلویزیونی محمدرضا فروتن

سریال چشم آفتاب محصول سال ۱۳۸۹ به کارگردانی حسن لفافیان محصول شبکه ۳
سریال ذهن برتر به کارگردانی بهروز مفید محصول شبکه تهران در سال ۱۳۸۸
سریال پنج بیست و هشت به کارگردانی علی رضا بذرافشان محصول شبکه یکم سیما در سال ۱۳۸۷
سریال خرده جنایت‌های زن و شوهری محصول سال ۱۳۸۷ به کارگردانی فرهاد آئیش محصول شبکه ۴ سیما
سریال های شبکه خانگی محمد رضا فروتن
سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده
سریال رالی ایرانی به کارگردانی آرش معیریان محصول سال ۱۳۹۲
سریال سرزمین مادری به کارگردان کمال تبریزی محصول سال ۱۳۹۲
سریال از یاد رفته به کارگردانی فریدون حسن پور محصول سال ۱۳۹۰
سریال روزهای به یاد ماندنی محصول سال ۱۳۸۲ به کارگردانی تورج منصوری
سریال سرنخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد محصول سال ۱۳۷۵

همسر محمدرضا فروتن

سحر ابراهیمی ثابت گفته شده همسر محمد رضا فروتن است. اما در پست های اینستاگرامی وی در سال های اخیر، تصویری مشترک از او با این بانوی جوان دیده نمی شود. جنجال ها وشایعات درباره سلبریتی ها همیشه وجود دارد و سرگرمی خوبی برای بعضی از کاربران شبکه های اجتماعی را در داخل و خارج از کشور، فراهم میکند. 

 

بیشتر بدانید : واکنش ریحانه پارسا به خبر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن! عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com