نیکی میتاژ خواننده مشهور، مادر شد! + عکس
نیکی میناژ خواننده ی ۳۷ ساله و همسرش، کنت پتی صاحب اولین فرزند خود شدند 

به دنیا آمدن اولین فرزند نیکی میناژ خواننده مشهور

برخی رسانه ها هفته ی گذشته به نقل از منابع ناشناس این خبر را منتشر کردند که پس از آن به تأیید رسانه های دیگر هم رسید. فرزند میناژ، خواننده ی مشهور و همسرش پتی روز چهارشنبه ی هفته ی گذشته در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا به دنیا آمد. جنسیت و نام فرزند آن ها هنوز مشخص نیست.

میناژ ۲۱ اکتبر ۲۰۱۹ با کنت پتی ازدواج و خبر آن را در اینستاگرام خود تأیید کرد.

ماه مه ۲۰۲۰ بود که این خواننده ی مشهور به بارداری خود اشاره کرد. میناژ در توییتر خود با طرفدارانش از ویار، حالت تهوع و تکرر ادراری گفت که در آن روزها تجربه می کرد.

با این حال، او در آن زمان به صراحت بارداری خود را تأیید نکرد. این رپر مشهور در جواب یکی از طرفدارانش که از او خواست عکسی از ظاهر جدیدش در دوران بارداری منتشر کند گفت: «باشد برای چند ماه دیگر. دنیا هنوز آمادگی اش را ندارد.»

میناژ اما در ماه جولای بالاخره با انتشار تصاویری از شکم برآمده اش بارداری خود را تأیید کرد.

این خواننده ی مشهور تصاویری از خود با یک کلاه گیس زرد رنگ و در حالی که شکم برآمده اش را در آغوش کشیده بود، منتشر کرد. او در توضیح یکی از این عکس ها نوشته بود: «عشق. ازدواج. بارداری. لبریز از هیجان و سپاسگزاری ام. از همه ی شما به خاطر آرزوهای خوب تان ممنونم.»

اولین فرزند نیکی میناژ و همسرش
اولین فرزند نیکی میناژ و همسرش 

میناژ در گذشته در چندین مصاحبه از تمایلش به مادر شدن گفته بود. او در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای گفت که امیدوار است بتواند بعد از انتشار آلبوم پنجمش بچه دار شود.

میناژ در این مصاحبه گفت: «نمی دانم از آن زن هایی می شوم که می توانند بین بچه داری و کارشان تعادل برقرار کنند یا نه. همیشه می گویم وقتی بچه دار شوم، همه چیزم می شود بچه ام. دلم نمی خواهد بچه ام احساس کند همه ی توجهم به او نیست. به خاطر همین همیشه می گویم که می خواهم مدتی کوتاه از کار فاصله بگیرم. اما باید ببینیم چه می شود.»

او در مصاحبه ی دیگری هم گفته بود دلش نمی خواهد همه ی زندگی اش را صرف کار کند و هیچ وقت لذت تشکیل خانواده را تجربه نکند.

 

بیشتر بدانید : خواننده زن جنجالی در عربستان کنسرت اجرا می کند!

بیشتر بدانید : نیکی میناژ با یک قاتل ازدواج می‌کند!!

بیشتر بدانید : آیا کنسرت نیکی میناژ در عربستان لغو شد؟! + جزئیات

بیشتر بدانید : دعوای ماریا کری و نیکی میناژ در صحنه فیلمبرداری امریکن آیدل!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com