جانی دپ از دنیای جادو طرد شد! + عکس
 «جانی دپ» ستاره مطرح هالیوودی که به اعمال خشونت خانگی علیه همسر سابقش متهم است، از نقش گریندل ‌والد در مجموعه فیلم ‌های «جانوران شگفت‌انگیز» کنار گذاشته شد

کنار گذاشتن جانی دپ از نقش گریندل والد به خاطر نتیجه دادگاه همسرش!

جانی دپ روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد به درخواست استودیو فیلمسازی برادران وارنر، از بازی در نقش گلرت گریندل‌والد در مجموعه فیلم‌های جانواران شگفت‌انگیز (The Fantastic Beasts) کناره‌گیری می‌کند.  

ماجرا از آن جا شروع شد که دادگاه عالی بریتانیا دوشنبه هفته گذشته (۱۲ آبان ۹۹) در پرونده شکایت این هنرپیشه سرشناس آمریکایی از روزنامه انگلیسی سان به جرم افترا، علیه او رای داد. نشریه سان در سال ۲۰۱۸ در مقاله‌ای از جانی دپ به عنوان مردی که دست به زن دارد و همسرش را کتک زده است، یاد کرده بود.  

این ستاره ۵۷ ساله سینما نیز موضوع را به دادگاه کشاند به این امید که بتواند وجهه از دست رفته خود را بازگرداند اما هیچ چیز آنطور که او انتظار داشت پیش نرفت. دادگاه علیه او رای داد و همین برای کمپانی برادران وارنر کافی بود تا این هنرپیشه رسوا را از سری فیلم‌های جانواران شگفت‌انگیز کنار بگذارد.

در بخشی از نامه اینستاگرامی جانی دپ اینطور آمده است:
به اطلاع می‌رسانم برادران وارنر از من خواسته از نقش گریندل‌والد در جانوران شگفت‌انگیز کناره‌گیری کنم و من هم به این درخواست احترام گذاشته و با آن موافقت می‌کنم.  

کمپانی فیلمسازی برادران وارنر نیز در بیانیه‌ای خبر کناره‌گیری دپ از این مجموعه سینمایی را تایید کرد و گفت بازیگر جدیدی برای این نقش انتخاب خواهد شد.

جانی دپ در نقش گریندل ‌والدِ دنیای جادو 

جانی دپ برای اولین بار در فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها (۲۰۱۶) در نقش گریندل‌والد ظاهر شد و سپس در فیلم جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد نیز بازی در این نقش را عهده‌دار شد.

جانی دپ در فیلم جانوران شگفت ‌انگیز 
جانی دپ در فیلم جانوران شگفت ‌انگیز

مجموعه فیلم‌های جانوران شگفت‌انگیز پیش‌درآمدی بر هشت فیلم هری‌پاتر بوده و براساس فیلمنامه‌ای از جی.کی. رولینگ ساخته شده‌اند. به گفته کمپانی سازنده، سومین قسمت از این مجموعه در دست ساخت است و تابستان ۲۰۲۲ روی پرده می‌رود.

رابطه و اختلافات جانی دپ و امبر هرد در یک نگاه

جانی دپ ۵۷ ساله و امبر هرد ۳۴ ساله پس از چهار سال آشنایی، در فوریه سال ۲۰۱۵ در لس‌آنجلس ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۷ کارشان به طلاق کشید. رابطه زناشویی این زوج هالیوودی در این دو سال فوق ‌العاده پرتنش بود و حتی با توهین و برخوردهای فیزیکی همراه شد. تاکنون هر یک دیگری را به شروع درگیری متهم کرده است.

جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد 
جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد

در این میان جانی دپ سخت تلاش می‌کند کارنامه خود را از ننگ همسرآزاری و ضرب و شتم همسر سابقش پاک کند. وی در همین راستا علاوه بر شکایت علیه روزنامه سان، از امبر هرد نیز به‌خاطر مطلبی که علیه او و با اتهام خشونت خانگی در روزنامه واشنگتن پست منتشر کرده، شکایت و درخواست دریافت ۵۰ میلیون دلار غرامت کرده است. 

 

بیشتر بدانید : جانی دپ شکست خورد!

بیشتر بدانید : کتک خوردن جانی دپ از همسرش امبر هرد چگونه به اثبات رسید؟! + تصاویر

بیشتر بدانید : ماجرای دعوای جانی دپ و امبر هرد/ آیا به جانی دپ ظلم شده؟!

بیشتر بدانید : جزئیات ترسناک از شکایت و اتهامات جدید جانی دپ و امبر هرد! +عکس



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: irna.ir