چالش های پردیس پورعابدینی در سریال آقازاده و ورودش به دنیای بازیگری + عکس
پردیس پورعابدینی، بازیگر نقش راضیه (مانلی) سریال آقازاده در اولین گفت و گوی خود از ورودش به حرفه بازیگری تا دغدغه اش برای سریال آقازاده گفت

اولین گفتگوی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش مانلی/راضیه سریال آقازاده

پردیس پورعابدینی بازیگر جوان سریال آقازاده در اولین گفت و گوی خود درباره ورودش به حرفه بازیگری چنین گفت:

من پردیس پورعابدینی هستم. متولد سال 1379 زاده شهر تهران. ورودم به بازیگری از کلاس های استاد کیمیایی بوده. من در سن 8 تا 10 سالگی عاشق حرفه بازیگری شدم. وقتی که برای اولین بار فیلم هامون را دیدم. سال 97 وارد کلاس های استاد کیمیایی شدم.

ورود پردیس پورعابدینی به تئاتر

از کلاس های استاد کیمیایی به یک تئاتر در جشنواره ثمر معرفی شدم و در نهایت خانم نسیم ادبی من رو اونجا دیدند و من رو بردند برای اینکه برای تئاتر خودشون تست بدم. که خوشبختانه اونجا من رو پذیرفتند.

اولین گفتگوی پردیس عابدینی بازیگر آقازاده
اولین گفتگوی پردیس عابدینی بازیگر آقازاده

حدود 35 تا 40 شب اجرا در تماشاخانه سپند داشتیم و یکی از شب هایی که ما مهمانان ویژه ای داشتیم آقای بهرنگ توقیفی تشریف آوردند و من را اونجا دیدند و من اصلا نمیدونستم که ایشون پروژه ای را می خواهند شروع کنند.

چگونه پردیس پورعابدینی برای سریال آقازاده انتخاب شد

آقای بهرنگ توفیقی مرا در تئاتر دیدند و حدودا یک ماه و نیم الی دو ماه بعد از اجرای تئاتر خانم ادبی، از دفتر آقای عنقا و بهرنگ توفیقی با من تماس گرفتند که بروم تست بدهم. من اصلا نمی دانستم برای چه کاری و چه نقشی قرار است تست بدهم. بعد از دورخوانی و چند بار تست گریم در نهایت تصمیم گرفتند که مرا برای سریال آقازاده انتخاب کنند. 

نظر پردیس پورعابدینی درباره سریال آقازاده

سریال آقازاده برای من مثل یک دانشگاه بود که در اون خیلی تجربه به دست آوردم اما خیلی جا دارم برای مطالعه کردن. اوایل راه تئاترم بودم و الان اوایل راه سینما هستم. سریال آقاراده خیلی فیلمنامه ترسناکی داره. هم ترسناک و هم جذاب. 

پردیس پورعابدینی و نیکی کریمی در آقازاده
پردیس پورعابدینی و نیکی کریمی در آقازاده

حداقل کاری که میتونم انجام بدم اینه که از اون سطح توقع پایین تر نیام من تو دل خودم یک نشدی برای خودم قرار دادم که اگر نشد دیگه نگران نشم. تمام تلاشمو میکنم که عوامل این کار و آقای توفیقی و عنقا رو سربلند کنم. 

چالش چادری شدن برای مانلی سریال آقازاده

در حین کار به من می گفتند که برای مانلی باید معصومیت را کمتر کنی و برای راضیه بیشتر. اما چیزی که وجود دارد این است که من خودم در زندگی روزمره خودم یکی از تمرین هایی که از ساده ترین چیز بخوام شروع کنم اینه که خیلی دوست داشتم که درست چادر سرم کنم .

پردیس پورعابدینی و سینا مهراد در آقازاده
پردیس پورعابدینی و سینا مهراد در آقازاده

این چادر سر کردن خیلی برای من مهم بود چون از یک جایی به بعد چادر برای راضیه یک چیز اساسی می شه که بهش ایمان داره و دوست داره که اینو داشته باشه بنابراین سعی کردم که آماتور این کار رو انجام ندم. و این باعث شد که ذهن من درگیر بشه و قبل از اینکه فیلمبرداری شروع بشه چند هفته ای رو با چادر بیرون میرفتم فقط برای اینکه بتونم ببینم چطور این کار باید انجام بشه و روش درستش چیه . این پایه ای ترین چالش راضیه برای من بود تا اساسی ترین هاشون

کمک امین تارخ به پردیس پورعابدینی 

آقای تارخ به من کمک کردند که من صدام رو از سرم بیرون بیاروم و تلاش کنم که صدام رو ببرم به دیافراگرام


بیشتر بدانید : بیوگرافی پردیس پورعابدینی، بازیگر نقش راضیه در سریال آقازاده + عکس

بیشتر بدانید : تولد لعیا زنگنه در کنار پردیس پورعابدینی بازیگر آقازاده + عکس

بیشتر بدانید : جدیدترین عکس های سریال آقازاده

بیشتر بدانید : انتقاد از آرایش غلیظ و روابط چندضلعی نامشروع در سریال های ایرانی + عکس

بیشتر بدانید : ماجرای سانسور 15 دقیقه ای سریال آقازاده چه بود؟ + عکس



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: آپارات و صفحه ی شخصی پردیس پورعابدینی
اختصاصی سیمرغ