ماجرای دعوای شدید کامبیز دیرباز و ریحانه پارسا و عذرخواهی کامبیز! + عکس
ریحانه پارسا که این روزها تبدیل به شاهدخت حاشیه شده، در جدیدترین اقدام خود روبه روی کامبیز دیرباز قرار گرفت 

عذرخواهی کامبیز دیرباز از ریحانه پارسا

این روز‌ها اینستاگرام برای برخی از بازیگران محل مناسبی برای ابراز عقیده، تبلیغ کردن و حتی حاشیه‌سازی تبدیل شده است.هرچند گاهی اوقات همین فضای مجازی برای این قشر از بازیگران دردسرساز می‌شود. اما در میان چهره‌های مشهور این روز‌ها ریحانه پارسا بیشتر از فضای مجازی و به خصوص فضای اینستاگرام استفاده می‌کند. هر روز یک پست جنجالی و چند استوری حاشیه ‌ای. یک روز تاختن به امین تارخ و هشتک راه انداختن بر علیه این بازیگر پیشکسوت تا این روز‌ها که نوک پیکان اتهاماتش را به طرف کامبیز دیرباز گرفته است.

بیشتر بدانید : امین تارخ، ریحانه پارسا را با خاک یکسان کرد: بی ریشگی شخصیتی دارد! + عکس

حاشیه جدید ریحانه پارسا به یک مصاحبه کامبیز دیرباز برمی‌گردد

مصاحبه‌ای که بازیگر نقش مجید سوزوکی با یکی از تلوزیون‌های اینترنتی داشت. در جریان این مصاحبه مجری برنامه از کامبیز دیرباز درباره بازیگری پردیس پورعابدینی می‌پرسد. دیرباز در پاسخ به سوال مجری که می‌گوید آقای عنقا قرار داد سفت وسختی با پردیس پورعابدینی بسته است تا ماجرای ریحانه پارسا تکرار نشود اینطور گفت: قرار دادش را در سرسفره‌ای که بزرگ شده بسته است، پورعابدینی یک آدم خانواده دار است، به نظرم راه درست را در پیش گرفته است. او بازیگر و دختر خوبی است و جو زده نمی‌شود، تا اینجا هم نشده است و اگر قرار بود جو زده شود تا الان شده بود.

همین اظهارات کامبیز دیرباز بود که ریحانه پارسا برای این بازیگر بی حاشیه سینما وتلوزیون شمشیر را از رو بست.

او ابتدا عکسی از کامبیز دیرباز در سریال آقازاده منتشر کرد و این متن را نوشت:

یتیمان
_اسیران
_فرزندان طلاق
(من را ببخشید)!
قلب شما اگر بشکند، من مقصرم!
من که با افتخار همه جا بی مهری پدر و ترک کردن مادرم را فریاد زدم، اما پای وجود پر تقصیرم از هر پدری مردانه‌تر و از هر مادری مهربان‌تر ایستادم!
که خود طناب دار برای امروز خود بافتم...
من از اشک شما شرمسارم که امروز این وقیحِ گستاخ از چشمان شما به صورتتان روانه کرد.
من باعث اشک و «شرم پر از شرف» چشم‌های شما شدم
این منِ بی خانواده‌ی یاغی را بابت نفس کشیدنش ببخشید.

دعوای ریحانه پارسا با کامبیز دیرباز 
دعوای ریحانه پارسا با کامبیز دیرباز

اما ماجرای این شمشیر از رو بستن برای کامبیز دیرباز به این جا ختم نشد و ریحانه پارسا قمستی اظهار نظهر کامبیز دیرباز را استوری کرد. او روی این استوری چیزی ننوشت، اما فیلم را یک سایت با این کپشن پخش کرده بود: نظر کامبیز دیرباز درباره پردیس پورعابدینی. با حرفاش موافقین.

ریحانه پارسا در استوری بعدی خود اینطور نوشت:
مثل خیلی از اهالی سینما که همه راه، سکوت را پیش گرفتن از پیشکسوت تا جوجه هایشان فحش دادن. هزار انگ به ریحانه پارسا بستن. براشون امکانات به بار میاره. شکاف عمیق بین چپ و راست کاملا این روز‌ها قابل درک شده.

این اظهارات ریحانه پارسا و رو در رویی او با کامبیز دیرباز دنبال کننده‌ های آن‌ها را به واکنش‌ های متفاوتی وا داشت تا اینکه کامبیز دیرباز با یک انتشار یک استوری غائله‌ای که به راه افتاده بود را جمع کرد.

استوری کامبیز دیرباز برای ریحانه پارسا

او در استوری خود اینطور نوشت:
سلام عزیزان همراه پویا در مصاحبه اخیرم ناخواسته باعث آزردن سرکار خانم ریحانه پارسا شدم.
به شدت از دل شکستن در زندگی هراس داشتم و خواهم داشت. از همینجا صمیمانه از ایشون عذرخواهی می‌کنم و خدای خوبی ‌ها را شاهد می ‌گیرم که عمدی در در دل نداشته ام. خواهرم (دخترم) ریحانه من رو ببخش.

کامبیز دیرباز از ریحانه پارسا عذرخواهی کرد 
کامبیز دیرباز از ریحانه پارسا عذرخواهی کرد

این کار زیبای آقای بازیگر باعث شد ریحانه پارسا که شمشیر را برای او از رو بسته بود آن را در غلاف کند و با انتشار استوری کامبیز دیرباز این هشتگ را زد. مرد- باش

استوری ریحانه پارسا به کامبیز دیرباز
استوری ریحانه پارسا به کامبیز دیرباز

چه اتفاقی افتاد که ریحانه پارسا از آن دختر کم حرف و ساکت که وقتی برای بار اول در نشست خبری حاضر شد سکوت او و رفتار‌های دخترانه اش دل هر بیننده‌ای را می‌برد امروز تبدیل شده به یک جوان سرکش که اگر هنرمندی نوک پیکان انتقاداتش را به روی او نشانه برود برایش هشتگ راه می‌اندازد و با انتشار پست و استوری رسما اعلان جنگ می‌کند.

آیا انتخاب او به عنوان بازیگر و شهرت زودهنگام باعث شد ریحانه پارسا وارد دنیای حاشیه شود و یا پشتیبانی‌های بی حد و مرز دست اندرکاران سینما و تلوزیون باعث شد او دچار جوزدگی شود. هرچه که بود و هرچه که این روز‌ها از ریحانه پارسا شاهد هستیم نشان از سوء مدیریت مدیران سینمایی و تلویزیونی، انتخاب بازیگر با توجه به چهره و زیبای بصری، عدم توجه به وجود خمیرمایه بازیگری در برخی از اشخاص است. 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: ghatreh.com