«میشل اوباما» همسر رئیس‌جمهور امریكا برای جریان‌سازی در دنیای مد و تحول در بازار لباس، سوژه یك طراح مد و نوع پوشش و لباس پوشیدنش موضوع كتاب وی شد...

به گزارش فارس به نقل از سیند‌تودی، كتاب «خانم اوباما نماد دموكراسی فشن» كه با همكاری انتشارات «هچت» منتشر شده به پوشش بانوی اول امریكا و نوع لباس پوشیدن و كمد لباس‌های او می‌پردازد و خوش‌پوشی او را در انتخاب همسرش در انتخابات آمریكا و همین‌طور پیشبرد اهداف شخصی «میشل» بی‌تاثیر نمی‌داند.
نویسنده این كتاب در فصل‌های مختلفی با برند‌های مختلف لباس كه «میشل اوباما» از آنها لباس تهیه می‌كند مصاحبه كرده و بالغ بر 120 عكس در این زمینه در كتابش ارائه كرده است.
او در این كتاب با طراحان لباس «میشل» نیز گفت‌وگو كرده و اطلاعات جالبی را درباره سلیقه و شیوه لباس پوشیدن بانوی اول ایالات متحده آمریكا در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.
«ایزابل تولدو»، « جیسون وو»، « میكائیل كورس»، « ماریا پینتو» و «ایزاك میزاهی» از جمله طراحان لباس «میشل اوباما» هستند كه در این كتاب با آنها گفت‌و‌گویی پیرامون «میشل» و كمد لباس‌های او صورت گرفته است.
نویسنده جوان این كتاب «ماری تومر» مدل لباس و مشاور شركت «هیگارتی» در نیویورك در این باره می‌گوید: در این سالها من شیفته سلیقه و انتخاب «میشل» بودم. نوع پوشش وی نشان دهنده پویایی و انرژی زیاد او در پیش بردن كارهاست.
به گفته «تومر» خانم «اوباما» با مشاوره بهترین طراحان لباس مدل‌های مد نظر خود را انتخاب می‌كند و گاه تغییراتی را در آنها به وجود می‌آورد.
به اعتقاد بسیاری از طراحان لباس «میشل اوباما» نظرات مناسب و بجایی برای طرح و لباسی كه تمایل به پوشیدن آن در مهمانی یا جلسه‌ای رسمی دارد را به مشاوران لباسش ارائه می‌كند.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com