این فیلم از فضایی كمدی- اجتماعی برخوردار است و به لجبازی‌های حرفه ای دو وكیل تازه كار می‌پردازد و درباره آن لحظاتی كمدی را خلق می‌كند...
به گزارش خراسان نیوز، رامبد جوان فیلم سینمایی «پسر آدم، دختر حوا» را آماده اكران در سینماهای كشور دارد. در این فیلم مهناز افشار و حامد كمیلی در نقش دو وكیل در مقابل یكدیگر بازی می كنند. علاوه بر آن ها رامبد جوان نیز در كنار لیلا اوتادی، فرامرز صدیقی، شیلا خداداد، محسن قاضی مرادی، سعید پیردوست، علیرضا ریاحی، حسین محب اهری، كیومرث ملك مطیعی، مهوش وقاری، محمود بنفشه خواه و كیانوش گرامی به ایفای نقش می پردازد.محمدرضا احمدی پیشكوهی و سعید حاجی میری فیلم نامه «پسر آدم، دختر حوا» را به رشته تحریر درآورده اند.حاجی میری تهیه فیلم را نیز برعهده دارد.
 این فیلم از فضایی كمدی- اجتماعی برخوردار است و به لجبازی های حرفه ای دو وكیل تازه كار می پردازد و درباره آن لحظاتی كمدی را خلق می كند. رامبد جوان پیش از این فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» و مجموعه های تلویزیونی «گمگشته» و «نشانی» را كارگردانی كرده است و هم اكنون مجموعه تلویزیونی «مسافران» با بازی و كارگردانی وی از شبكه سوم سیما در حال پخش است. محمود بنفشه خواه بازیگر این فیلم سینمایی چندی پیش با مجموعه تلویزیونی «عبور از پاییز» میهمان قاب شیشه ای بود. او فیلم های پوست موز، تاكسی نارنجی و شام عروسی را آماده اكران در سینماهای كشور دارد.
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com