مرگ دلخراش نوازنده ایرانی بر اثر حمله سگ ها + عکس
 حسن مولازاده نوازنده ساز در حین تمرین این ساز مورد حمله سگ‌های وحشی قرار گرفت و جان باخت

نوازنده تومبا در چنگال سگ‌های وحشی جان باخت

حسن مولازاده نوازنده ساز "تومبا" و اهل شاهین شهر - اصفهان است. او روز روز دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 برای تمرینِ نوازندگی به بیابان‌های اطراف شهر رفته بود. متاسفانه این نوازنده با حمله سگ‌های وحشی مواجه شده و به دلیل شدت جراحات در دم جان باخته است.

سعید جعفری رئیس اورژانس شهرستان شاهین شهر و میمه اعلام کرده که براساس بررسی‌های اولیه مرحوم حسن مولازاده پیش از حمله سگ‌ها از ترس بیهوش شده و سپس سگ‌های وحشی به جسد او حمله‌ور شده اند.

حسن مولازاده نوازنده تومبا
حسن مولازاده نوازنده تومبا

این نوازنده جوانِ 33 ساله، در حاشیه شهر شاهین‌شهر بین اتوبان اصفهان تا مسکن مهر این شهر مورد حمله دسته‌جمعی سگ‌های ولگرد قرار گرفته است.

هفته گذشته هم در همین منطقه شخص دیگری مورد حمله سگ‌های وحشی قرار گرفته بود. 

در همین باره حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار گفته است:
متاسفانه در روز 6 اردیبهشت اتفاق ناگواری در شاهین‌شهر رخ داده و در مجموعه مسکن مهر شاهین‌شهر که حدود 30هزار نفر جمعیت دارد، یکی از افراد هنرمند مورد هجمه چند قلاده سگ ولگرد قرار گرفته، توسط این سگ‌ها دریده شده و فوت شده‌است.

وی دررابطه با لزوم پاسخگویی مسئولانی که کوتاهی کرده‌اند، تاکید کرد: من پس از این اتفاق از وزیر کشور طرح سوال کردم که علت عدم انجام اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده برای چنین مسائلی را اعلام کرده و بگویند که چرا جان یک انسان را اینطور درمعرض حمله این حیوانات قرار می‌دهند.

به گفته کارشناسان، با توجه به فصل جفتگیری حیوانات، احتمال حمله آنها به انسان زیاد است و چنانچه حیوانات درنده و وحشی هنگام جفتگیری احساس خطر کنند، به طور حتم به افراد حمله ور می‌شوند.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: tasnimnews.com