لحظه دزدی از خانه آزیتا ترکاشوند، بازیگر سریال هیولا! + عکس
 سارقان در غیاب آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون به خانه‌اش وارد شدند و به گفته خودش به راحتی کارشان را انجام داده و رفته‌اند

دزدی از خانه آزیتا ترکاشوند، بازیگر «هیولا»

خانه آزیتا ترکاشوند خانم بازیگر معروف ایران با انتشار یک پست در فضای مجازی خبر از سرقت خانه اش داد. فیلم اختصاصی از سرقت خانه وی را توسط سارقان حرفه‌ای نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

سرقت از خانه آزیتا ترکاشوند
سرقت از خانه آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند بازیگر معروف ایرانی با انتشار عکسی اعلام کرد از خانه اش سرقت شده است.

آزیتا ترکاشوند بازیگر نام آشنای سینمای ایران با انتشار عکسی از خانه اش که به هم ریخته است خبر از ورود سارقان به منزلش را داد و اینطور نوشت:

مگه داریم انقدر راحت وارد خونه مردم بشن و دزدی بکنن برن. اگه من دیشب منزل بودم واقعا چه بلایی سرم میومد؟ کی پاسخگو بود.

دزدی از منزل آزیتا ترکاشوند
دزدی از منزل آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند کیست؟

آزیتا ترکاشوند (زاده خرداد ۱۳۵۹ بروجرد) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در فیلم قلاده‌های طلا و مجموعه‌های تلویزیونی گاندو، کلاه پهلوی و هیولا نقش آفرینی کرده‌است.

آزیتا ترکاشوند در روز در خانواده‌ای نظامی به دنیا آمد. در کودکی به دلیل شغل پدر از بروجرد به تهران مهاجرت کردند. او در کودکی بسیار آرام بوده‌است به طوری که خود او می‌گوید:

دوران کودکی من تو خونه بسیار مظلوم، آروم و صبور، طوری که خانواده نگران بودن نکنه افسردگی دارم، بعد مدرسه اینقدر شیطون بودم طوری که هفت زنگ پشت در کلاس بودم یا همیشه تو حیاط بودم یا از کلاس اخراج می‌شدم.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: shahraranews.ir