10 رمان برتر خون آشامی جهان معرفی شد!
«كوین جكسون» كارشناس كتاب گاردین و نویسنده ژانر وحشت، 10 نمونه از برترین رمان‌های ترسناك را كه با موضوع خون‌آشام‌ها به رشته تحریر درآمدند، انتخاب و معرفی كرد

بهترین داستان های خون آشامی!

 «جكسون» در این فهرست از برترین رمان‌های خون‌آشامی نام برده است تا خوانندگان ادبی این كتاب‌ها را برای جشن هالیون آماده و تهیه كنند و از خواندن آنها لذت ببرند.
در ابتدای این فهرست تازه‌ترین اثر «كوین جكسون» را كه به تازگی وارد بازار جهانی كتاب شده است می‌بینیم.

رمان «نیش: راهنمای خون‌آشام» رمان 160 صفجه‌ای «جكسون» است كه با همكاری انتشارات «پورتوبلو» منتشر و در كتابفروشی‌های جهان توزیع شده است.
در این داستان «جسكون» خون‌آشامی را به تصویر می‌كشد كه صدایی بسیار جذاب دارد و قربانیانش را از طریق همین صدا به خود جذب می‌كند.

دومین كتاب در این فهرست رمان «من افسانه‌ام» نوشته «ریچارد ماتسون» است. این رمان نیز درباره یك خون‌آشام نوشته شده كه در دهه 1970 زندگی می‌كند. این رمان تا حدودی به خواص آثار علمی- تخیلی نزدیك شده است.

«رویای تب» نوشته «جورج مارتین» سومین داستان پیرامون خون‌آشام‌های ترسناك است كه داستانی را در جنوب آمریكا و در حوالی قرن نوزدهم میلادی بررسی می‌كند.

پس از «رویای تب» ن«جكسون» رمان «پزشك شكسته» را به قلم «سیمون راون» معرفی كرده است.

شخصیت اصلی این رمان دراكولا است. این رمان پیش از این نیز به صورت فیلم‌سینمایی ساخته شده است.

رمان‌های «مكنده» به قلم «آن بیلسون»، «آننو دراكولا » نوشته «كیم نیومن»، «خاطرات بید» نوشته «راشل كلین»؛ «گزینه درست را انتخاب كن»به قلم «آجوید لیندوست» و «دراكولا» اثر «برام استوكر» به عنوان دیگر آثار معرفی شده توسط «جكسون» در این فهرست گرد آمدند.

 

بیشتر بدانید : بهترین داستان های ترسناک جهان با موضوع ارواح + عکس

بیشتر بدانید : 5 خون آشام در تاریخ که واقعا وجود داشتند!! (+عکس)

بیشتر بدانید : کتاب های ترسناکی که شما را تا حد مرگ می ترساند

بیشتر بدانید : قدیمی‌ترین کتاب «ترسناک» چاپ ایران + عکس


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com