هزار راه نرفته را به خاطر دارید؟حالا همان گروه با همان تهیه كننده و مجری همیشه آرامش دوباره دست به كار شده اند، اما این بار...
 
به گزارش خراسان،هزار راه نرفته را به خاطر دارید؟ در سال هایی كه پخش می شد طرفداران بسیاری داشت و سر و صدای زیادی را به پا كرد.
می توان ادعا كرد كه سرآغازی بود برای نشست های روان شناسی و پرداختن به موضوعات موجود بین زوج های جوان.
بر و بچه های اثر با یك برنامه تازه به تلویزیون برگشته اند.(ناهید شریفی همچنان مجری برنامه است)
«هزار راه نرفته» باعث می شد زوج های زیادی پای تلویزیون همزاد پنداری كنند و خود را جای شخصیت های برنامه بگذارند و زن از زن دفاع كند و مرد از شوهر، اما به طور كلی دستاوردهای مثبتی برای زوج های آن دوران داشت و به نوعی آگاهی های مناسبی در خصوص تفاوت ها و زندگی كردن به مخاطبانش می داد.
حالا همان گروه با همان تهیه كننده و مجری همیشه آرامش دوباره دست به كار شده اند، اما این بار هدف جوان ها هستند، هدف همه چیزهایی است كه جوان های ایرانی با آن درگیر می شوند از عشق گرفته تا خارج رفتن و دغدغه تیپ و قیافه، شكاف نسل ها، سیگار و ...
«هزار شاید و باید» اسم برنامه جوانانه جدید شبكه دو است.
اصلا فكر نكنید با یك برنامه شوخ و شنگ مواجهید نه این برنامه جدی است و سعی می كند به روش هزار راه نرفته با آیتم هایی در هر موضوع و با درگیر كردن ذهن بیننده مفاهیمی را مطرح و القا كند.
البته این برنامه هنوز به داغی «هزار راه نرفته» نیست، «هزار باید و شاید» به جز جمعه ها هر شب ساعت 21 از شبكه دو پخش می شود.
اگر بیننده دلنوازان هستید قید هزار باید و شاید را بزنید.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : khorasannews.com