این فیلم روایت زندگی زنی به نام «ناهید» است که ناامید از درمان کودکش توسط همسر روانپزشک خود، به یک دعانویس متوسل می شود تا کودک تسخیرشده اش را درمان کند...
به گزارش خراسان، حمیدرضا پگاه بازی در فیلم «مهر بی پایان»، به کارگردانی «محسن منشی زاده» را به پایان رساند. این فیلم که هم اکنون در مرحله ساخت موسیقی قرار دارد، مضمونی جنگی دارد و در عرصه سینمای دفاع مقدس ساخته شده است. روناک یونسی، فرناز رهنما، سیروس کهوری نژاد و محمود بهرامی، از دیگر بازیگران «مهر بی پایان» هستند. این فیلم پس از آماده شدن از یکی از شبکه های تلویزیون پخش خواهد شد.
حمیرا ریاضی بازی در فیلم سینمایی «عروس غریبه»، به کارگردانی محمد سلیمانی را به پایان رساند. این فیلم روایت زندگی زنی به نام «ناهید» است که ناامید از درمان کودکش توسط همسر روانپزشک خود، به یک دعانویس متوسل می شود تا کودک تسخیرشده اش را درمان کند. ترلان پروانه، ایلیا قهرمانی، قربان نجفی، شاه علی سرخانی و مژگان غلامی از دیگر بازیگران «عروس غریبه» هستند.
حسین محجوب بازی در مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه ها»، به کارگردانی «خسرو معصومی» را به پایان رساند. تاکنون یازده قسمت از این مجموعه توسط معصومی تدوین شده، اما به دلیل مشکلات مالی تدوین دیگر قسمت ها متوقف شده است. این سریال داستان سه دوست است که پیش و پس از انقلاب مسائل مختلفی را تجربه می کنند. مریم کاظمی، هادی دیباجی، حمیدرضا افشار، ناصر آقایی و جمشید جهان زاده از دیگر بازیگران «خداحافظ بچه ها» هستند. خسرو معصومی فیلم های سینمایی «رسم عاشق کشی»، «پر پرواز»، «باد در علفزار می پیچد»، «دلباخته» و «جایی در دوردست» را، کارگردانی کرده است.
آتنه فقیه نصیری در فیلم «روز شصتم» به کارگردانی «علیرضا سبزواری»، ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم که تمامی صحنه های آن در تهران جلوی دوربین می رود، داستان فرد کلاهبرداری را روایت می کند که به بهانه دادن وام به مردم، از آن ها پولی را به عنوان پیش پرداخت دریافت می کند. پرویز فلاحی پور، کاوه خداشناس و آتوسا گودرزی نیز در این فیلم حضور دارند. فیلم نامه «روز شصتم» را، «بابک سلیمانی» نوشته است.
شقایق فراهانی به زودی با فیلم «چراغ قرمز»، میهمان سالن های سینما می شود. این فیلم که کارگردانی آن را «امیر سماواتی» برعهده داشته است، به روابط انسانی میان دو نفر از جنوبی ترین نقطه شهر و دو نفر دیگر از شمالی ترین منطقه شهر و موضوع جبر و اختیار می پردازد. امین تارخ، لیلا اوتادی، مرتضی ضرابی، رامین راستاد، نیکی نصیریان و فریدالدین، از دیگر بازیگران چراغ قرمز هستند. شقایق فراهانی هم اکنون فیلم «محاکمه در خیابان» به کارگردانی مسعود کیمیایی را بر پرده سینماهای کشور در حال نمایش دارد.
کوروش سلیمانی در فیلم تلویزیونی «اشلو»، نقش «شهید مرتضی جاویدی» را بازی می کند. این فیلم که کارگردانی آن را «صادق پروین آشتیانی» برعهده دارد، رشادت های شهید جاویدی و هم رزمانش را، در عملیات والفجر۲ روایت می کند. این فیلم که پیش تولید آن به تازگی آغاز شده است، در مرحله انتخاب بازیگر و عوامل فنی قرار دارد.
الهام حمیدی امسال با فیلم سینمایی «ملک سلیمان»، به کارگردانی «شهریار بحرانی»، به جشنواره فجر می آید. این فیلم قرار بود سال گذشته در جشنواره فجر به نمایش درآید. اما طولانی شدن زمان تولید جلوه های ویژه در هنگ کنگ، مانع از نمایش این فیلم شد. «ملک سلیمان» داستان رویدادهای زندگی حضرت سلیمان(ع) را، براساس قرآن روایت می کند. امین زندگانی، محمود پاک نیت، حسین محجوب، مهدی فقیه و ارژنگ امیرفضلی، از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
مهدی امینی خواه بازی در فیلم تلویزیونی «پلی آف»، به کارگردانی «سیامک خواجه وند» را به نیمه رساند. این فیلم داستان تلاش بازیکنان یک تیم فوتبال دسته یک، در بازی پلی آف را برای ورود به لیگ برتر روایت می کند. مهران غفوریان، جواد هاشمی، رضا شفیعی جم، احمد پورمخبر، سیدرضا حسینی، سیروس میمنت، یوسف صیادی، امید متقی و کیمیا باباییان، از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش دارند.
نیکی کریمی نسخه کامل نخستین فیلم خود را با عنوان «یک شب» برای اخذ پروانه نمایش جدید، به اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی ارائه می دهد. این فیلم که دو سال پیش از نظر مسئولان سینمایی برای اکران عمومی مشکلاتی داشت، برای کسب مجوز نمایش دستخوش تغییراتی شد. اما تهیه کننده، کارگردان (نیکی کریمی) و سرمایه گذار «یک شب»، قبول نکردند که فیلم «یک شب»، با حذف و اصلاحات به نمایش درآید. نیکی کریمی امیدوار است بتواند مجوز نمایش نسخه کامل «یک شب» را برای اکران در سینماهای کشور بگیرد.
فرحناز منافی ظاهر بازی در فیلم «برگ و باد» به کارگردانی «ایلیا منفرد» را به پایان رساند. این فیلم داستان مرد متمولی را روایت می کند که پس از مرگ همسرش، دل به عشق دختر جوانی می بندد و قصد ازدواج با وی را دارد. این فیلم که به زودی تدوین آن آغاز می شود، برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته شده است. رضا رویگری، مهدی امینی خواه، یوسف صیادی، سعید داخ، آتش تقی پور و کاظم افرندنیا، از دیگر بازیگران «برگ و باد» هستند.
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com