او حادثه‌ای نیز از بازیگری‌اش تعریف می‌كند. در سریالی كه نامش را به یاد نمی‌آورد در حال بازی در یك صحنه اكشن بوده كه اتفاق بدی می‌افتد: «نمی‌دانم چه شد. بشدت زخمی...
 
به گزارش جام جم آن لاین، فلور نظری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد اول بهمن سال 1347 در لاهیجان است. لیسانس مدیریت دولتی دارد اما از وقتی بازیگری را شروع كرده، نتوانسته آن را ترك كند. او در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «شیر و عسل»، «بیداری»، «در شب عروسی»، «بچه‌های ابدی» و «ازدواج صورتی» بازی كرده است.
فلور نظری، به گفته خودش این روزها در بحرانی‌ترین شرایط زندگی‌اش به سر می‌برد. مادرش كه از سرطان ریه رنج می‌برد، مشغول شیمی‌ درمانی است. می‌گوید: «این‌كه می‌بینم مادرم دارد ذره‌ذره جلوی من آب می‌شود و این دردها را تحمل می‌كند عذابم می‌دهد.»
او حادثه‌ای نیز از بازیگری‌اش تعریف می‌كند. در سریالی كه نامش را به یاد نمی‌آورد در حال بازی در یك صحنه اكشن بوده كه اتفاق بدی می‌افتد: «نمی‌دانم چه شد. بشدت زخمی شدم و با صورت باند پیچی شده به خانه رفتم. آن شب همه را ترساندم.»
مرگ 2 هنرمند عرصه سینما، او را تحت تاثیر قرار داده و برایش به خاطراتی تلخ بدل شده است. می‌گوید: «در سریال مسافر، نقش همسر رضا سعیدی و خواهر خسرو شكیبایی را بازی می‌كردم. ارتباط ما بعد از این سریال بیشتر شد و احساس می‌كردم واقعا 2 نفر از اعضای خانواده‌ام هستند. مرگشان تلخ‌ترین حادثه زندگی من شد.»
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir
 
مطالب پیشنهادی:
تلخ ترین و شیرین‌ترین واقعه زندگی فریبا متخصص!