بازی در فیلم سینمایی «به سوی آفتاب»، به کارگردانی «فریال بهزاد» را به نیمه رساند. این فیلم که قرار است برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده شود، مضمونی اجتماعی دارد. حامد کمیلی در این فیلم نقشی متفاوت را ایفا می کند...

فرامرز قریبیان
بازی در مجموعه تلویزیونی طنز «یک لقمه نان، یک کاسه ماست» را، آغاز کرد. این سریال که کارگردانی آن را «مهدی مظلومی» برعهده دارد، درباره مردی است که در یک عمارت زندگی می کند و هر بار نیز اتفاقی عجیب برایش می افتد. تاکنون حضور مهتاج نجومی و عباس جمشیدی، به عنوان بازیگر، در این مجموعه قطعی شده است. فرامرز قریبیان که پیش تر در مجموعه های «روز حسرت»، «پس از سال ها» و «آخرین دعوت» بازی کرده است، با «یک لقمه نان، یک کاسه ماست»، برای نخستین بار، در یک مجموعه طنز بازی خواهد کرد.

فریدون جیرانی
به زودی برنامه سینمایی «هفت» را، روانه آنتن پخش سیما می کند. این برنامه قرار بود از اول دی ماه پخش شود. هنوز مجری این برنامه انتخاب نشده است و احتمال دارد جیرانی، خود روی صندلی اجرای این برنامه سینمایی بنشیند. «هفت» هفته ای یک بار روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت. «هفت» به نقد و بررسی فیلم های روز و وقایع سینمای ایران، با حضور اهالی سینما و منتقدان می پردازد. فریدون جیرانی هم اکنون درگیر مراحل ساخت جدیدترین فیلمش، با عنوان «قصه پریا» می باشد.

الناز شاکردوست

بازی در فیلم سینمایی «سلام بر عشق» به کارگردانی «اصغر نعیمی» را، به نیمه رساند. این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد، داستان مردی را روایت می کند که ناچار می شود با حقیقت زندگی گذشته اش مواجه شود. امین حیایی، نیکی کریمی، آتیلا پسیانی، احمد پورمخبر، رضا آشتیانی، کامران تفتی، مختار سائقی، ملکه رنجبر، هنگامه امیری و فریبرز بازغی، از دیگر بازیگران «سلام بر عشق» هستند. «الناز شاکردوست» امسال با فیلم «ناسپاس» حسن هدایت، در جشنواره فجر حضور خواهد داشت.

بهنوش بختیاری
در فیلم «بستنی یخی» به کارگردانی «آرش معیریان»، ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم داستان زوج جوانی را روایت می کند که شب عروسی، دچار اختلاف می شوند. اما این اختلاف به مشکلی ریشه ای، در زندگی مشترکشان تبدیل می شود. رضا شفیعی جم، حدیث فولادوند، فتحعلی اویسی، پوریا پورسرخ و داریوش سلیمی، از دیگر بازیگران «بستنی یخی» هستند. «بستنی یخی» پس از «کما»، «شارلاتان»، «چپ دست»، «آن که دریا می رود»، «احضارشدگان» و «شیر و عسل» هفتمین فیلم آرش معیریان است.

هومن سیدی

بازی در فیلم «بیلیارد» به کارگردانی «رضا بهشتی» را به پایان رساند. این فیلم که هم اکنون مرحله تدوین را پشت سر می گذارد، داستان زندگی جوانی را روایت می کند که خانواده اش را ترک کرده است. وی متخصص شرط بندی روی بازی بیلیارد است اما یک شوخی در حین بازی، سرنوشت او را دگرگون می سازد. لیلا شوقی، پدرام تشرفی، کیوان رضایی و ابراهیم رعفوی از دیگر بازیگران «بیلیارد» هستند.

پرستو گلستانی

در نمایش «هملت شازده کوچولوی دانمارک»، به کارگردانی «رضا بابک» به صحنه تئاتر می آید. وی که مدتی است تمرینات این نمایش را آغاز کرده است، در این نمایش با بازیگرانی چون بهرام شاه محمدلو، لیلی رشیدی، حسن دادشکر و رضا بابک، هم بازی خواهد شد. وی هم اکنون مشغول تمرین نمایش «مجنون آن بوسه بریده گلو که لیلا سر به دار کرد» به کارگردانی «روزبه حسینی» می باشد. در این نمایش بازیگران دیگری، چون رضا بهبودی، حمید فلاحی و آرش فلاحت پیشه نیز حضور دارند.

ستاره اسکندری

به زودی با فیلم «دشمنان صمیمی» به کارگردانی «اسماعیل میهن دوست»، میهمان قاب شیشه ای می شود. «دشمنان صمیمی» با مضمونی خانوادگی و اجتماعی، روایت گر رویدادهای مختلف یک آپارتمان است. این فیلم روابط و مناسبات عاطفی یکی از خانواده ها با دیگر اعضای ساختمان را به تصویر می کشد. صالح آقامیرزایی، محمد شادانی، معصومه آقاجانی و اشکان خشایی، از دیگر بازیگران «دشمنان صمیمی» هستند.

حامد کمیلی

بازی در فیلم سینمایی «به سوی آفتاب»، به کارگردانی «فریال بهزاد» را به نیمه رساند. این فیلم که قرار است برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده شود، مضمونی اجتماعی دارد. حامد کمیلی در این فیلم نقشی متفاوت را ایفا می کند. در «به سوی آفتاب» که تمامی صحنه های آن در اصفهان فیلم برداری می شود، بازیگرانی چون آنا نعمتی، نیوشا ضیغمی، یوسف تیموری، مرتضی حسینی، مژگان مظفری و افسانه صالحی ایفای نقش دارند. حامد کمیلی تا چندی پیش فیلم «تردید» واروژ کریم مسیحی را، بر پرده سینماهای کشور داشت.
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com