«سیروس گرجستانی» اولین بازیگری است كه برای بازی در مجموعه «زن بابا» به كارگردانی «سعید آقاخانی» انتخاب شد.

به گزارش فارس، مهران مهام كه به همراه ایرج محمدی تهیه كنندگی مجموعه تلویزیونی "زن بابا " را برعهده دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: داستان مجموعه تلویزیونی "زن بابا " در حال حاضر توسط "علیرضا كاظمی‌پور " و "سعید جلالی " در حال نگارش است و ما مشغول طی كردن مراحل اداری برای آغاز ساخت هستیم.
وی افزود: این سریال در ایام نوروز از شبكه سه سیما پخش خواهد شد و ما در تلاشیم تا بتوانیم آن را تا اول بهمن ماه كلید بزنیم.
مهام درباره بازیگران "زن بابا " نیز اظهارداشت: در حال انتخاب بازیگران هستیم و تا به حال فقط حضور سیروس گرجستانی در این پروژه قطعی شده است.
مهام درباره زمان اندكی كه برای ساخت این مجموعه در اختیار دارند، نیز گفت: ما هنوز لوكیشن هم انتخاب نكرده‌ایم و بازیگران هم كه كامل نشده‌اند، با توجه به همه این مشكلات بیشتر كار می‌كنیم تا به نتیجه مطلوب و دلخواهمان برسیم.
وی درباره داستان این مجموعه تلویزیونی كه با نام موقت "زن بابا " شناخته می‌شود، نیز گفت: این سریال یك طنز اجتماعی و خانوادگی است و از فضای مفرحی برخوردار است.
آخرین فعالیت مهران مهام و ایرج محمدی در مقام تهیه‌كننده، مجموعه تلویزیونی "دلنوازان " بود كه تابستان از شبكه سه سیما به روی آنتن رفت.
 
گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com