بیش از 40 اثر هنری از سرآنتونی هاپکینز بازیگر سرشناس بریتانیایی در لندن به‌نمایش درمی‌آید...
 
به گزارش خبرآنلاین، هاپکینز درست شبیه بسیاری از چهره‌های دووجهی که نقش‌شان را ایفا کرده٬ چهره‌ی دیگر خودش را در آثارهنری زیبای اخیرش به نمایش می‌گذارد. این مجموعه هنری باشکوه در گالری27 واقع در کورک‌استریت لندن از 16 تا 20 فوریه و از 2 تا 6 مارس در ادینبورگ پذیرای بازدیدکنندگان است.
در این نمایشگاه سرآنتونی هاپکینز استعداد دیگرش علاوه بر هنر بازیگری اسطوره‌ای‌اش را در پرتره‌ها و منظره‌هایی که کشیده به نمایش می گذارد. این مجموعه شامل 38 نقاشی روی کاغذ و 7 اثر روی بوم‌اکریلیک و همچنین 5 کار چاپ است. این آثار برای فروش به نمایش گذاشته شده‌اند.
 
 
تکنیک هاپکینز استفاده از کاردک برای کشیدن خطوط است. آثار او سرزنده و شاد هستند. هاپکینز با سخاوت احساسات و رنگ را در آثارش به کار می‌برد.
روی آوردن این بازیگر سرشناس به نقاشی تنها به دلیل علاقه‌ی بسیارش به آن است: «وقتی نقاشی می‌کشم٬ در آزادی کامل کار می‌کنم بدون هیچ اضطرابی درمورد نظر دیگران به‌عنوان منتقد. فقط برای لذت بردن این کار را انجام می‌دهم. تاثیرهای شگفت‌انگیزی بر من و ناخودآگاهم گذاشته است...حالا خواب‌های رنگی می‌بینم.»
جاناتان پول برنامه‌ریز این نمایشگاه می‌گوید: «به نمایش گذاشتن آثار سرآنتونی هاپکینز بسیار هیجان‌انگیز است٬ و بهترین حالت هم این بود که آثار در سرزمین‌مادری‌اش به نمایش درآیند. سرآنتونی هاپکینز کارش را بسیار جدی می‌گیرد و من احترام بسیار زیادی به قابلیت‌های نقاشی و بازیگری‌اش می‌گذارم. بسیار خوشحالم که آثار او را به نمایش می‌گذارم و شخصا یکی از طرفداران جدی‌اش هستم. این نمایشگاه این امکان را به بازدیدکنندگان می‌دهد تا جنبه هنری و شخصی دیگری از سرآنتونی هاپکینز را مشاهده کنند.»
 
این نمایشگاه با حمایت مرگم فاین آرت و جاناتان پول برپاشده و شیوه‌های گوناگونی که سرآنتونی هاپکینز برای بیان خلاقیت هنری اش به کار برده، نشان می‌دهد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir