مدتها قبل رضا کیانیان بازیگر مشهور سینمای ایران با حضور در برنامه دوقدم مانده به صبح به اظهار نظر درباره بازیگرانی چون بهروز وثوقی پرداخته بود که همین اظهار ظر باعث قطع ناگهانی سخنان کیانیان شد...
 
به گزارش عصرایران، بهروز وثوقی روی آنتن سیما رفت.
شفاف در این باره نوشت: صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران به بهانه نمایش فیلمی مستند درباره فیلم قیصر به کار گردانی مسعود نجفی و برگزاری جشن چهل سالگی قیصر در خانه هنرمندان ،بخشهایی از فیلم قیصر که در آن بازیگرانی چون بهروز وثوقی و بهمن مفید حضور داشته اند را از شبکه جام جم دو و جام جم سه پخش کرد .
چند روز قبل در جشنواره فیلم تصویر سال فیلم مستند پر مخاطب " قیصر چهل سال بعد " به کار گردانی مسعود نجفی در خانه هنرمندان به نمایش در آمد و مراسم بزرگداشت این فیلم با حضور تعدادی از منتقدان وبهمن مفید بازیگر فیلم برگزار شد.
نمایش بخشهایی از فیلم قیصر که در آن بهروز وثوقی و بهمن مفید حضور داشته اند در شبکه جهانی جام جم از آن سو دارای اهمیت است که همواره تلویزیون ایران حساسیت ویژه ای برروی نمایش فیلمهایی که بازیگران قبل از انقلاب در آن بازی کرده اند داشته است .
مدتها قبل رضا کیانیان بازیگر مشهور سینمای ایران با حضور در برنامه دوقدم مانده به صبح به اظهار نظر درباره بازیگرانی چون بهروز وثوقی پرداخته بود که همین اظهار ظر باعث قطع ناگهانی سخنان کیانیان شد .
 
  گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: asriran.com