نیكولاس كیج اخیرا مجبور شده ملك خود كه خانه‌ای با عكس‌های شخصیت‌های كمیك استریپ، یك ماكت بزرگ قطار، برج مركزی، سینمای خانوادگی و استخر بسیار بزرگ است؛ را در ازای بدهی‌های خود به یك وام دهنده برگرداند...

به گزارش ایلنا، نیکولاس کیج، بازیگر برنده اسکار، که ظاهرا تازگی‌ها مشکلات مالی پیدا کرده، یکی از گنجینه‌ای شخصی‌ش را ازدست داده است.
لس آنجلس تایمز نوشت: خانه اعیانی بسیار بزرگ او واقع در لس آنجلس که با قیمت پیشنهادی 10.4 میلیون دلار به حراج گذاشته شده بود، به فروش نرفت و مالکیت آن به یک وام دهنده که می‌واست ملک مزبور را ضبط کند، برگردانده شد.
نیکولاس کیج در اصل می‌خواست ملک مزبور را به قیمت 35 میلیون دلار بفروشد.
گفته می‌شود روی دیوارهای این خانه قاب عکس شخصیت‌های کمیک استرپ آویزان شده به علاوه یک ماکت بزرگ قطار روی ریل‌های مرتفع در چند اتاق، یک برج مرکزی، یک سینمای خانوادگی و یک استخر بسیار بزرگ دارد.
کیج بازیگر سری فیلم‌های اکشن «گنجینه ملی» در ماه اکتبر گذشته علیه مدیر مالی خود شکایتی تنظیم کرد و در ضمن ادعای خسارت 20 میلیون دلاری، گفت که این مدیر به سرمایه‌های شخصی او آسیب زده است.
این مدیر مالی که «ساموئل لوین» نام دارد در یک اقدام مشابه از کیج شکایت کرد و مدعی شد که این بازیگر بیش از حد مجاز پول خرج می‌کرده است.
یک سال پیش بود که کیج قلعه خود را در کشور آلمان فروخت و در مصاحبه با یکی از مجلات این کشور گفت که شرایط سخت اقتصادی او را مجبور به این کار کرده است.
نیکولاس کیج 46 ساله برای نقش‌آفرینی‌اش در فیلم «ترک کردن لاس وگاس» (1995) که نقش یک مرد الکلی دچار آرزوی مرگ را بازی می‌کرد، برنده جایزه اسکار شد.
«شهر فرشتگان»، «شبح موتور سوار»، و «اقتباس» از دیگر فیلم‌های نیکولاس کیج هستند. نیکولاس کیج جزو بازیگرانی است که بالاترین دستمزدها را می‌گیرند ولی پرداخت نکردن مالیات باعث شده تا او میلیون‌ها دلار بدهی بالا بیاورد.
 
  گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: ilna.ir