کوئیلو گفت؛ برای اولین بار است که کتابی را دربرابر انظار عموم می‌نویسد، چون کوئیلو درضمن نوشتن کتاب خود، مدام «توئیتر» خود را به روز می‌کرده و جدیدترین اطلاعات درباره کتابش را دراختیار علاقه‌مندانش می‌گذاشته است...

به گزارش ایلنا، پائولو کوئیلو نویسنده پرفروش برزیلی جزئیات کتاب جدیدش كه الف نام دارد را در اینترنت اعلام کرد.
پائولو کوئیلو درمورد کتاب تازه خود که نامش «الف» است، نوشته: من در سال 2006 سومین سفر مقدسم را انجام دادم؛ ولی لحظه ادراک و بینش ناگهانی در زمان عبور از آسیا برایم رخ داد.
ایندیپندنت نوشت: در سفر از آسیا؛ یک همسفر ترکیه‌ای داشتم. به لحظه‌ای که زمان و فضا همدیگر را پوشش می‌دهند، الف گفته می‌شود.
خورخه لوئیس بورخس یک داستان عالی درباره این همزمانی دارد. همین «الف» عنوان کتاب جدید من است. درک کردن این سفر برای من سه سال طول کشید، و به همین علت نوشتن درباره آن این همه زمان برد.
کوئیلو همچنین گفت؛ برای اولین بار است که کتابی را دربرابر انظار عموم می‌نویسد، چون کوئیلو درضمن نوشتن کتاب خود، مدام «توئیتر» خود را به روز می‌کرده و جدیدترین اطلاعات درباره کتابش را دراختیار علاقه‌مندانش می‌گذاشته است.
او گفت که کتاب جدید او به زودی در کشور برزیل منتشر می‌شود و در سال 2011 در سطح جهان پخش می‌شود.
پائولو کوئیلوی 63 ساله یکی از پرفروش‌ترین رمان‌نویسان جهان است که تاکنون 100 میلیون نسخه از کتاب‌هایش در بیش از 150 کشور جهان به 67 زبان، فروش رفته است.
رمان «کیمیاگر» (1988) او درصدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های 74 کشور قرار دارد و تاکنون 35 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: ilna.ir