«خون بها» داستان «ورزشکاری» به نام رسول را روایت می کند که پس از بازگشت از مسابقات خارجی، متوجه می شود که برادرش به گونه ای مشکوک به قتل رسیده است. وی تصمیم می گیرد قاتل برادرش را بیابد...

امین حیایی «با سن پترزبورگ» می آید
امین حیایی به زودی با فیلم سینمایی «سن پترزبورگ» جدیدترین ساخته «بهروز افخمی»، میهمان سینماهای کشور می شود. تدوین این فیلم توسط «مستانه مهاجر»، هم اکنون روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد. قرار بود بهروز افخمی خود تدوین «سن پترزبورگ» را انجام دهد که به سبب مسافرت طولانی مدت به کانادا، این امر منتفی شد. صداگذاری این فیلم نیز در مراحل پایانی است. پس از پایان ساخت موسیقی توسط کارن همایونفر، «سن پترزبورگ» برای کسب پروانه نمایش به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارائه می شود. نسخه جدید این فیلم، حدود ۲۰ دقیقه کوتاه شده است. داستان «سن پترزبورگ» در مورد رفاقت، بلوف و عشق است. به جز امین حیایی، بازیگران دیگری چون محسن تنابنده، پیمان قاسم خانی، الناز شاکردوست، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، کیانوش گرامی، سروش صحت، سیامک انصاری، امید روحانی، آرش تاج، سیدابراهیم بحرالعلومی، نعیمه نظام دوست، اردشیر کاظمی و یوسف قربانی در «سن پترزبورگ» ایفای نقش کرده اند. امین حیایی که فیلم «بیداری رویاها» را در نوبت اکران دارد، هم اکنون با فیلم «پوپک و مش ماشاءا...» میهمان پرده های سینماهای کشور است. حیایی هم چنین به تازگی بازی در مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» سیدضیاءالدین دری را، به پایان رسانده است.

لیلا اوتادی و یک خون بهای تلویزیونی

لیلا اوتادی بازی در مجموعه تلویزیونی «خون بها» به کارگردانی «جواد مزدآبادی» را به پایان رساند. این سریال پس از پایان پخش مجموعه «کلانتر»، روی آنتن شبکه یک می رود. به گفته کارگردان با وجود آن که ممیزی هایی درخصوص برخی صحنه های «خون بها» صورت گرفته است، اما فضای سریال هم چنان جذابیت و ویژگی های خاصی دارد که برای مخاطب دلنشین است. «خون بها» داستان «ورزشکاری» به نام رسول را روایت می کند که پس از بازگشت از مسابقات خارجی، متوجه می شود که برادرش به گونه ای مشکوک به قتل رسیده است. وی تصمیم می گیرد قاتل برادرش را بیابد. در این جست وجو اتفاقاتی برای وی رخ می دهد. پولاد کیمیایی، سیاوش تهمورث، عبدالرضا اکبری، حبیب دهقان نسب، سولماز غنی، امیر غفارمنش، احمد کاوری، کاظم افرندنیا و شهرام عبدلی، از دیگر بازیگران «خون بها» هستند. فیلم نامه این مجموعه تلویزیونی را «سعید نعمت ا...» نوشته است. لیلا اوتادی که فیلم «فرش و فرشته» داریوش مهرجویی با بازی وی، در نوبت اکران است، در فیلم هایی چون «چپ دست» و «زن ها فرشته اند» ایفای نقش کرده است. وی سابقه بازی در سریال هایی چون «اشک ها و لبخندها»ی حسن فتحی را، در کارنامه دارد. وی هم اکنون مشغول بازی در فیلم سینمایی «پیتزا مخلوط» به کارگردانی «حسین قاسمی جامی» است.

مهناز افشار یکی از قطعات پازل جیرانی

مهناز افشار بازی در جدیدترین فیلم «فریدون جیرانی»، با عنوان «پازل» را به پایان رساند. این فیلم که هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد، به زودی صداگذاری آن توسط «فرامرز ابوالصدق» آغاز می شود. رحمان سیفی و لیلا لاریجانی، نویسندگان فیلم نامه «پازل» هستند. داستان این فیلم درباره زنی به نام «حدیث مسرور» است که در مرور خاطرات پسرعمویش «سیاوش»، با دختر جوانی مواجه می شود که سرنوشت وی را تغییر می دهد. به جز مهناز افشار، بازیگران دیگری چون، باران کوثری، مصطفی زمانی، آهو خردمند، مهناز انصاریان، شراره دولت آبادی، رسول توکلی، حبیب ثامنیه، علی اصغر طبسی و بیژن امکانیان، در «پازل» ایفای نقش کرده اند. مهناز افشار که با فیلم «طبقه سوم» بیژن میرباقری، در جشنواره فجر سال گذشته حضور داشت، با «پازل» دومین همکاری خود پس از «سالاد فصل» را، با فریدون جیرانی تجربه می کند. فیلم کمدی «پوپک و مش ماشاءا...» با بازی وی، هم اکنون بر پرده سینماهای کشور است.

حامد کمیلی پرونده دلقک ماهی را بست

حامد کمیلی پرونده بازی در فیلم «دلقک ماهی» به کارگردانی «عباس مرادیان» را بست. این فیلم پس از پایان مراحل فنی، تابستان ۸۹ آماده نمایش عمومی خواهد شد. «دلقک ماهی» که برای اخذ پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است، مضمونی کمدی و اجتماعی دارد. داستان آن، درباره دو جوان جنوب شهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی عجیب می شوند. شهرام قائدی، بهنوش بختیاری، امیر نوری، رابعه اسکویی، مهران رجبی، کاظم افرندنیا، احمد پورمخبر و کیانوش گرامی، از دیگر بازیگران «دلقک ماهی» هستند.
  گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com