برنامه «صبحی دیگر» برنامه‌ای صبحگاهی است که از 28 فروردین پخش می‌شود و به گفته رامین موسوی ملکی، تهیه کننده این برنامه، تعدادی از انیمیشن‌ها و سریال‌های قدیمی از جمله سریال «سال‌های دور از خانه»...

به گزارش پرچم، برنامه «صبحی دیگر» از شبکه آموزش بخش‌هایی از انیمیشن‌ها و سریال‌های نوستالژیک تلویزیون را به نمایش می‌گذارد.
به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما برنامه «صبحی دیگر» برنامه‌ای صبحگاهی است که از 28 فروردین پخش می‌شود و به گفته رامین موسوی ملکی، تهیه کننده این برنامه، تعدادی از انیمیشن‌ها و سریال‌های قدیمی از جمله سریال «سال‌های دور از خانه» برای پخش از این برنامه در نظر گرفته شده است.
از آنجایی که این شبکه رویکرد آموزشی دارد، این اقدام برای ایجاد جذابیت در این برنامه صورت گرفته تا مخاطبان بیشتری به تماشای صبحی دیگر بنشینند. برنامه «صبحی دیگر» هر روز ساعت 9:15 به مدت 120 دقیقه از شبکه آموزش پخش می شود و به فرهنگ و هنر، اقتصاد و خانواده، اخلاق خانواده، ایمنی و بهداشت روان می‌پردازد.
به گفته موسوی ملکی، آثاری همچون «وروجک و آقای نجار»، «حنا دختری در مزرعه»، «ملوان زبل»، « از سرزمین‌ شمالی»، «سال‌های دور از خانه» و ... برای پخش در این برنامه در نظر گرفته شده‌ است. مجری کارشناسان این برنامه محمدعلی اینانلو، فرزاد حسنی، سپانلو هستند. نیما کرمی و جوانمردی نیز اجرای برنامه صبحی دیگر را بر عهده دارند.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: parcham.ir