اهداف این موسسه محدود نیست و همه به صورت درازمدت دنبال می‌شود. اصلی‌ترین فعالیت در این موسسه كار فرهنگی برای...

 


گشایش دفتر ملاقات‌های مردمی «معتمد‌آریا» در مهر‌آفرین
خبرگزاری فارس: «فاطمه معتمدآریا» با وجودی كه به علت عفونت ریه در بیمارستان بستری شده، با حضور در دفتر موسسه خیریه مهرآفرین، دفتر ملاقات‌های مردمی خود را افتتاح كرد.  

 

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «فاطمه معتمدآریا» كه سال گذشته توسط موسسه خیریه مهرآفرین به عنوان سفیر مهرآفرین انتخاب شده بود، با حضور در واحد میدان شهدای این موسسه، دفتر خود را برای ملاقاتهای مردمی افتتاح كرد.
بنابراین گزارش، وی ابتدا پس از حضور در این موسسه توسط زهرا دانشور، مدیر بخش مردمی مهرآفرین در جریان روند كاری این موسسه و خدماتی كه این موسسه به مهرجویان ارائه می‌دهد قرار گرفت.
معتمد آریا سپس دفتر خود را در موسسه افتتاح كرد و با بعضی از مددجویان موسسه نیز دیدار كرد.
این هنرمند در جمع خبرنگاران گفت: از این كه مهرآفرین مرا در جمع خود پذیرفت خوشحالم و امیدوارم هر چه در توانم هست برای مهرورزی استفاده كنم.
وی افزود: نمی‌توانم احساسم را در مورد حضورم در اینجا بگویم چون تازه كار خود را شروع كرد و این كار همچنان ادامه دارد. من خودم حضور خود را انتخاب نكردم و از من دعوت شد كه سفیر مهر آفرین باشم. من هم به گزینشی كه انجام شد احترام گذاشتم و امیدوارم در مورد این همه مهر و محبت بتوانم احساس محبت بیشتری را به كسانی كه خواهان مهر هستند منتقل كنم و سفیر خوبی برای مهرآفرین باشم.
معتمد آریا در مورد برنامه‌هایی كه در موسسه مهرآفرین خواهد داشت، گفت: اهداف این موسسه محدود نیست و همه به صورت درازمدت دنبال می‌شود. اصلی‌ترین فعالیت در این موسسه كار فرهنگی برای ریشه‌كنی فقر است كه این اتفاق برای اولین بار در كشور توسط یك موسسه خصوصی انجام می‌شود و در واقع مسئولیت بسیار سنگینی در این كار متوجه ما است و امیدوارم بتوانم كارم را به خوبی انجام دهم.
معتمدآریا افزود: اهداف مهرآفرین به جز استان تهران متوجه شهرستانها نیز هست و قرار است در هر فصل یك سفر به یك استان محروم كشور داشته باشیم كه اولین سفر ما در خردادماه به استان سیرجان خواهد بود. در این سفرها علاوه بر تامین ارزاق عمومی و كمك‌های نقدی به نیازمندان اهداف فرهنگی مانند نمایش فیلم و تاسیس كتابخانه نیز دنبال می‌شود و سعی داریم در صحبت با مسئولان دولتی موافقت آنها را برای فعالیت‌های فرهنگی جلب كنیم.
وی ادامه داد: همچنین در راستای اهداف بلند مدت این موسسه، سفرهایی به دعوت متمولین خارج از كشور به كشورهای همسایه داریم تا بتوانیم مهرورزی را در مناطق اطراف ایران گسترش نیز دهیم. البته این كار به زبان ساده است وی با عشق و همراهی دوستان مطمئنم كه می‌توان به نتیجه مطلوب رسید.
این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان افزود: در هر فصل نیز قرار است یك مهمانی توسط موسسه برگزار شود كه هدف از برگزاری این مهمانی‌ها نمایش خدمات موسسه و ارائه یك بیلان كاری در طول فصل است و اینكه در كنار هم به یاد داشته باشیم كه مهرورزی را باید در راس كارهای خود قرار دهیم.
به گزارش فارس، «فاطمه معتمدآریا» با وجود این كه از پنجشنبه گذشته به علت عفونت ریه در بیمارستان بستری شده اما پس از افتتاح دفتر خود ساعاتی در موسسه ماند و با مددجویان صحبت كرد.
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ .www.seemorgh.com/culture
منبع : خبرگزاری فارس