در این فیلم نقش عروس آقا یوسف را بازی می کنم. در کنار من نیز بازیگرانی نظیر مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، هانیه توسلی، پگاه آهنگرانی، صابر ابر، شاهرخ فروتنیان و لادن مستوفی به ایفای نقش می پردازند...

به گزارش عصر ایران، لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلو یزیون گفت: در فیلم سینمایی "آقا یوسف" به کارگردانی علی رفیعی نقش عروس آقا یوسف را بازی می کنم.
لیلا بلوکات ضمن بیان مطلب فوق افزود: تصویربرداری فیلم سینمایی "آقا یو سف" از 10 روز پیش آغازشده که به مدت 2 ماه به طول می انجامد.
وی افزود: ژانر این فیلم اجتماعی است و مضمون داستان در رابطه با خانواده ای است که به عنوان قشر ضعیف جامعه به حساب می آیند که از فقر مالی نیز رنج می برند. از این رو به خاطر مشکلات مالی به وجود آمده، آقا یوسف با تمام افراد خانواده خود درگیر می شود.
بازیگر فیلم اخراجی ها عنوان کرد: در این فیلم نقش عروس آقا یوسف را بازی می کنم. در کنار من نیز بازیگرانی نظیر مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، هانیه توسلی، پگاه آهنگرانی، صابر ابر، شاهرخ فروتنیان و لادن مستوفی به ایفای نقش می پردازند.
بلو کات خاطر نشان کرد: تهیه کنندگی فیلم سینمایی "آقا یوسف" را مرتضی متولی و کارگردانی آن را علی رفیعی به عهده دارد که دست اندر کاران این فیلم در تلاش هستند این اثر سینمایی را در جشنواره فیلم فجر ارائه دهند.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: asriran.com