این فیلم داستان سرگشتگی و روزمره‌گی سه ‌دختر نوجوان و در آستانه بلوغ به‌نام‌های یاسی، مانلی و شوکاست. جعفری در این فیلم نیز مانند دیگر ساخته های سینمایی...

به گزارش خبرآن لاین، تازه ترین جلسه شورای صنفی نمایش بدون انتخاب رئیس جدید این شورا و با قطعی شدن اکران «دختران» از چهارشنبه 29 اردیبهشت برگزار شد.
 «دختران» تازه ترین ساخته قاسم جعفری که پیش از این هم اعلام شده بود روزهای پایانی اردیبهشت روی پرده خواهد رفت، در گروه سینمایی آفریقا به نمایش درمیآید. این فیلم داستان سرگشتگی و روزمره‌گی سه ‌دختر نوجوان و در آستانه بلوغ به‌نام‌های یاسی، مانلی و شوکاست. جعفری در این فیلم نیز مانند دیگر ساخته های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی اش به موضوعات جوانان پرداخته است. صوفیا دژاکام، شیدا خلیق و شهرزاد جعفری نقش سه دختر جوان این فیلم را ایفا میکنند.
این فیلم در حالی روی پرده می‌رود که تصور نمیشد نمایش عمومی «آل» به کارگردانی بهرام بهرامیان در مدت چهار هفته به پایان برسد. «آل» تاکنون 210 میلیون تومان فروخته و طبق اعلام اعضای شورای صنفی نمایش قرارداد اکران آن به مدت چهار هفته منعقد شده بود.
دیگر تصمیم اتخاذ شده در جلسه شورای صنفی نمایش تعیین زمان اکران «هفت دقیقه تا پاییز» به کارگردانی علیرضا امینی بود. این فیلم سینمایی بعد از پایان نمایش «دختران» در گروه سینمایی آفریقا روی پرده میرود.
اکران فیلم سینمای «هیچ» ساخته عبدالرضا کاهانی که از عید نوروز روی پرده رفته بود همچنان در تعدادی از سینماها ادامه دارد. این فیلم که در گروه سینمایی آزاد به نمایش درآمده بود و تاکنون 295 میلیون فروش داشته، این روزها در سینماهای فلسطین، آزادی، پردیس سینمایی ملت، زندگی، سینما بلوار، کانون قدس و سینما ایران ادامه دارد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir