دزموند
هنری‌یان كیوزیك، بازیگر اسكاتلندی نقش دزموند در سریال تلویزیونی لاست، در آستانه پخش آخرین قسمت این سریال تلویزیونی در مصاحبه‌ای...

بازیگر نقش دزموند در سریال لاست گفت كه درباره‌ی داستان قسمت آخر این سریال چیزی نمی‌داند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هنری‌یان كیوزیك، بازیگر اسكاتلندی نقش دزموند در سریال تلویزیونی لاست، در آستانه پخش آخرین قسمت این سریال تلویزیونی در مصاحبه‌ای با دیلی ریكورد اعلام كرد كه هیچ چیزی درباره‌ی داستان قسمت آخرین سریال لاست و این‌كه این سریال چگونه پایان می‌یابد، نمی‌داند.
این در حالی است كه آخرین قسمت سریال تلوزیونی لاست تا ساعاتی دیگر به‌طور همزمان در آمریكا، كانادا، انگلستان، ایتالیا، پرتغال، اسپانیا و تركیه به روی آنتن می‌رود.
سریال تلویزیونی آمریکایی لاست، داستان گروهی از بازماندگان سقوط پرواز 815 اوشینیک بر فراز جزیره‌ای ناشناس در اقیانوس آرام است. سبک کلی این مجموعه تلویزیونی معماگونه است و با یافتن هر پاسخ چندین سوال نو به وجود می‌آید.
هر قسمت سریال، شامل زندگی هر کدام از بازماندگان در جزیره و قسمتی از زندگی گذشته او می‌شود. اولین قسمت این سریال در 22 سپتامبر 2004 پخش شد و تمام شش فصل آن در ادامه روی آنتن رفت.
لاست با توجه به تعداد زیاد بازیگران و فیلم‌برداری آن در اوهایو هاوایی، یکی از پرخرج‌ترین سریال‌های تلویزیونی بود.
دیمون لیندلوف، جی جی آبرامز و جفری لیبور سازندگان (نویسنده) و تهیه کنندگی فیلم توسط شبکه ای.بی.سی آمریکا، بد روبوت پروداکشنز و گرس اسکیرت پروداکشنز انجام شده ‌است و از شبکه ای.بی.سی آمریکا در آمریکا پخش می‌شود. موزیک متن آن توسط مایکل جیاکینو ترکیب شده است. منتقدان این سریال را تحسین نموده‌اند. این سریال توانست در سال اول پخش به تعداد 16 میلیون بیننده برای هر قسمت دست پیدا کند.
لاست تاكنون توانسته است جوایز بی‌شماری از جمله جایزه امی، بهترین سریال درام در سال 2005، بهترین فیلم آمریکایی در آکادمی تلویزیونی انگلستان در 2005، گلدن گلوب برای بهترین درام در 2006 و بسیاری جوایز دیگر را به خود اختصاص دهد.
این سریال به یکی از داستان‌های معروف در فرهنگ آمریکا بدل شده است؛ به طوری که به بازیها، مجلات، کتاب‌ها و سایر شبکه‌های آمریکایی راه یافته است.
لاست در مجموع شش فصلش، دارای 121 قسمت است. فصل ششم در 18 قسمت روی آنتن رفته است.
مقامات شبكه‌ی ای‌.بی‌سی آمریكا اعلام كردند كه برای جلوگیری از ارائه‌ی قسمت آخر این سریال به روی شبكه جهانی اینترنت، این قسمت كه مدت زمان آن در حدود دو ساعت‌ونیم است، به‌طور همزمان در دو سوی آتلانتیك پخش می‌شود.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir