این فیلم داستان جوانی به نام مجید را روایت می کند که تمام راه های پیش روی خود را برای ادامه زندگی بی نتیجه می بیند و با طلا و دلارهایی که صاحب خانه اش در اختیار او گذاشته است تا...
 
به گزارش خراسان نیوز،در این شماره اخباری از تولید 5 فیلم تلویزیونی را بخوانید.
دوراهی
این فیلم داستان یک قاچاقچی قدیمی را روایت می کند که دیگر کار خود را ترک کرده است اما گروهی در پی آن هستند تا دوباره او را جذب خود کنند.در فیلم «دوراهی» به کارگردانی «شاهین باباپور» بازیگرانی نظیر حمید رضا پگاه، فلورا سام، مهدی صبایی، رضا خندان، سولماز آقمقانی، محمد رضا عباس نژاد، رضا اخلاقی راد و حسین توشه بازی می کنند.تهیه کنندگی این فیلم را «ناصر عنصری» بر عهده دارد.

میان ماندن و رفتن
در فیلم «میان ماندن و رفتن» ساعد سهیلی، جواد عزتی، محمود جعفری، فریبا جدیکار، رضا رادمنش، گلاره عباسی، مهدی باطنی، سجاد دیرمینا، مصطفی ساسانی و الیکا ناصری بازی می کنند. این فیلم داستان جوانی به نام مجید را روایت می کند که تمام راه های پیش روی خود را برای ادامه زندگی بی نتیجه می بیند و با طلا و دلارهایی که صاحب خانه اش در اختیار او گذاشته است تا برای دخترش جهیزیه فراهم کند، به سوی قشم می گریزد. مجید به سراغ عبدل می رود که قاچاقچی انسان است و پیش از آن قرار بوده دوست مجید، عطا را به آن سوی آب ها ببرد. «علیرضا طالب زاده» فیلم نامه را به رشته تحریر درآورده است و «بهروز شعیبی» کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

خط فاصله

فیلم «خط فاصله» از مضمونی خانوادگی و اجتماعی برخوردار است و در آن شراره رخام، زهره حمیدی، علیرضا علیا، کیانوش گرامی، رضا کریمی، علی خلج، آرزو روشنی، مرجان بهرامی، نسرین اسلامی، محمد فرزانه، علی معالی مهربانی، سید حسن صدیقی، یگانه خداپرست و عرشیا تقوی نژاد بازی می کنند.«میرولی حسینی» کارگردانی فاصله را بر عهده دارد و «عباس رنجبر» فیلم نامه آن را به رشته تحریر درآورده است.

مریدا

مجید حاجی زاده، هاله میرهادی، آتش تقی پور، مجید شهریاری، زهرا شرکت، امیر جلیلی، افسانه آزادی، مرسا صدیق، مانی شهابی، سعید لطیفی، مریم نجاریان، حسین عابدپور، میرطاهر مظلومی و شراره رخام بازیگران فیلم «مریدا» هستند.«نصرت ا... قاضی مقدم» علاوه بر نگارش فیلم نامه، تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. «مریدا» داستان پسر بچه ای 12 ساله را روایت می کند که به همراه خواهرش در پارک چای می فروشد و عاشق دوچرخه ای است که پشت ویترین مغازه قرار دارد. او به همکلاسی هایش انشاء می فروشد و پول هایش را برای خرید دوچرخه جمع می کند.

شانس یا ...

فیلم تلویزیونی «شانس یا ...» داستان مردی متمول به نام حاج نصرت (بهزاد رحیم خانی) را به تصویر می کشد که مورد بی مهری اطرافیان خود قرار می گیرد. او ناخواسته با دو نفر آشنا می شود و اتفاقاتی برایش رخ می دهد.حسن شکوهی، بهزاد رحیم خانی، محسن افشانی، خشایار راد، شراره رخام، سیروس میمنت، فاطمه طاهری، کیانوش گرامی، علی کاظمی، فریبا ترکاشوند، سهند طالب زاده و سمانه پاکدل بازیگران این فیلم هستند.«علی میری رامشه» علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارد و «امیر فرشید طالب زاده» فیلم نامه آن را به رشته تحریر درآورده است.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:khorasannews.com