بیشتر قطعات این آلبوم جدید هستند و تا به حال در هیچ کنسرتی اجرا نشده‌اند. با این حال قطعات قدیمی و خاطره‌سازی هم نظیر «تربت» در این آلبوم گنجانده شده است...

به گزارش خبرآن لاین، اولین آلبوم گروه موسیقی «دارکوب» نیمه اول تیرماه منتشر می‌شود و بعد از آن کنسرت این گروه با خوانندگی حامد بهداد در تهران برگزار خواهد شد.
 گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری که بیش از سه سال است به صورت جدی در زمینه موسیقی تلفیقی و نواحی ایران و دیگر کشورها فعالیت می‌کند، نیمه اول تیرماه امسال اولین آلبومش را روانه بازار موسیقی ایران می‌کند.
بیشتر قطعات این آلبوم جدید هستند و تا به حال در هیچ کنسرتی اجرا نشده‌اند. با این حال قطعات قدیمی و خاطره‌سازی هم نظیر «تربت» در این آلبوم گنجانده شده است.
دارکوبی‌ها نیمه مردادماه امسال هم کنسرتی در تهران برگزار خواهند کرد. برخلاف کنسرت‌های گذشته که خوانندگان مختلف اجرای قطعات را به عهده داشتند، در این برنامه حامد بهداد به عنوان خواننده ثابت گروه دارکوب قطعاتی را اجرا خواهد کرد.
این قطعات بیشتر حال و هوای موسیقی نواحی خراسان را دارند که تنظیمات جدید رویشان انجام شده است. با این حال در قطعات بی‌کلام، موسیقی نواحی دیگر همچون موسیقی آذری، کردی و جنوبی نیز اجرا می‌شود که در اجرای موسیقی جنوبی سعید شریفیان (سرپرست گروه موسیقی مروارید لیان) نقش ویژه‌ دارد.
در این  کنسرت مانند دیگر کنسرت‌ها و کارهای گروه موسیقی دارکوب روی ریتم تاکید ویژه‌ خواهد بود.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir