رویا نونهالی در نقش همسر دوم مولانا، در نمایش «مقام عاشقی» ایفای نقش خواهد کرد. این نمایش که درباره زندگی مولانا می باشد...

سروش صحت و پایان یک برج آرام
سروش صحت بازی در فیلم «برج آرام» به کارگردانی «سیدمسعود اطیابی» را به پایان رساند. این فیلم که هم اکنون مرحله تدوین را پشت سر می گذارد، مضمونی اجتماعی و طنز دارد. «برج آرام» داستان یک مجری هواشناسی را روایت می کند که از خانه ای قدیمی، به یک برج نقل مکان می کند، اما حمل اثاثیه خانه، سبب پیش  آمدن ماجراهای عجیبی برایش می شود. این فیلم به طریقه HD تصویربرداری شده است و تدوین هم زمان آن، توسط «حسن ایوبی» انجام می شود. قرار است موسیقی متن «برج آرام» را «مسعود سخاوت دوست» بسازد. به جز سروش صحت بازیگران دیگری چون سحر زکریا، مجید مشیری، رضا فیض نوروزی، علی هدایت نیا، نعیمه نظام دوست، پوراندخت مهیمن و شیرین عباسی نقش های اصلی این فیلم را بر عهده دارند. فیلم نامه «برج آرام» را «محمود اربابی» بر اساس طرحی از «امیر یوسفی» نوشته است. سروش صحت سال گذشته با سریال های «شمس العماره» سامان مقدم و «گاوصندوق» مازیار میری، میهمان قاب شیشه ای بود.

رویا نونهالی همسر مولانا می شود
رویا نونهالی در نقش همسر دوم مولانا، در نمایش «مقام عاشقی» ایفای نقش خواهد کرد. این نمایش که درباره زندگی مولانا می باشد، در ایران و کشورهای عضو اکو اجرا می شود. «مقام عاشقی» نوشته « بابک صفی خانی» است و مدت زمان آن، هفتاد دقیقه می باشد. در این نمایش بازیگرانی چون محمد حاتمی در نقش مولانا و کاظم هژیرآزاد در نقش شمس بازی می کنند. «مقام عاشقی» که به تهیه کنندگی سازمان فرهنگی اکو و با حمایت موزه هنرهای معاصر آماده شده است، از امروز به مدت پنج شب در اصفهان به روی صحنه می رود. پس از آن نیز در شیراز، خوی، سوریه و کشورهای عضو اکو به روی صحنه می رود. در نمایش «مقام عاشقی» که کارگردانی آن را «محمد حاتمی» بر عهده دارد، بازیگران دیگری چون بهروز میرلو، بهزاد جاودان فر، الهام دهقانی و ماه گل مهر ایفای نقش خواهند داشت. رویا نونهالی به تازگی بازی در سریال «قتل در ساختمان ۸۸» به کارگردانی مهدی فخیم زاده را به پایان رسانده است.

رامتین خداپناهی ویک داستان طنز
رامتین خداپناهی به زودی با فیلم «همه چی رو به راهه» به کارگردانی «حجت ذیجودی» میهمان تلویزیون می شود. این فیلم که تهیه کنندگی آن را «عباس رافعی» بر عهده دارد، مرحله ساخت موسیقی را پشت سر گذاشته و صداگذاری و میکس آن توسط «حامد محمدیان» آغاز شده است. فیلم «همه چی رو به راهه» مضمونی طنز دارد و داستان مردی به نام «بابک» را روایت می کند. مردی که در اثر یک حادثه، این توان را می یابد تا ذهن دیگران را بخواند. همین موضوع نیز وی را دچار مشکلاتی عجیب می سازد. در این فیلم که قرار است از شبکه اول سیما پخش شود، به جز رامتین خداپناهی بازیگران دیگری چون نگین صدق گویا، رابعه اسکویی، ساناز سماواتی، فرهاد بشارتی، ساعد هدایتی، غزاله جزایری، سوسن پرور، معصومه آقاجانی و فرامرز روشنایی ایفای نقش کرده اند. رامتین خداپناهی سال گذشته سریال «خسته دلان» سیروس الوند را در حال پخش از سیما داشت.

مریلا زارعی با کیفر می آید
مریلا زارعی عید فطر با فیلم «کیفر،» جدیدترین ساخته سینمایی «حسن فتحی» میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که در جشنواره سال گذشته فجر به نمایش در آمد، برای اکران عمومی زمان آن شش دقیقه کوتاه تر و در موسیقی آن نیز تغییراتی ایجاد شده است. «کیفر» که فیلم نامه آن را «علیرضا نادری» و «حسن فتحی» نوشته اند، داستان مرد میانسالی را روایت می کند که به سبب قتل یک جوان، در آستانه قصاص است. خانواده وی در تلاش برای جلب رضایت اولیای دم هستند. اما ماجراهایی ناخواسته، مشکلاتی را برای آنان به وجود می آورد. مریلا زارعی سال گذشته به خاطر بازی در این فیلم، دیپلم افتخار بهترین بازیگر جشنواره فجر را، از آن خود کرد. در «کیفر» به جز مریلا زارعی بازیگران دیگری چون مصطفی زمانی، امیر جعفری، هانیه توسلی، جمشید شاه محمدی، مینا جعفرزاده، کیانوش گرامی، سینا رازانی، جمشید هاشم پور، انوشیروان ارجمند و پردیس افکاری ایفای نقش دارند.
 
  گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com